Ebelin gumice za kosu protiv čupanja


Sa ovakvim gumicama za kosu sam se prvi put srela na blogu Šminka je ljubav. Dopalo mi se kako ih je Sonja opisala i baš mi je bilo žao, po ko zna koji put, što je Sephora otišla iz Niša :(
Verziju iz kineske radnje nisam želela ni da pogledam, ali kad sam ih ugledala u dm drogeriji, morale su da budu moje. I one se prave u Kini, nije Kina kao Kina problem :), nego kvalitet i miris proizvoda tj. kopija originala.


U setu se dobijaju tri gumice, providna, braon i crna, pa će svaka boja kose naći sebi pogodnu. Koštaju 400 dinara. Trebalo bi da su od silikona a mene podsećaju na žicu jednog prastarog Elektronska Industrija Niš fiksnog telefona kojeg sam imala kao dete :)


Gumice na prvi pogled izgledaju male ali razvlače se i do 10 puta više, tako da ćete ih nekoliko puta obavijati oko kose. Moja kosa je baš gusta, teška a meka, pa mi ove gumice ipak ne drže savršeno rep, tj. rep vremenom počinje da se opušta. Skidanje nije baš uvek savršeno kako bi trebalo da bude tj. desi mi se, kada žurim, i da se počupam i da mi se kosa zapetlja. Ono što je najveći plus i definitivno najbolje od svega je to da na kosi ne ostaje trag od gumice, nema prelomljene kose uopšte!


Predpostavljam da bi se na ravnoj kosi bolje pokazale. U suprotnom, gumice valja pažljivo skinuti i u jednom potezu, znači ne krug po krug, nego odjednom sve, ako vam je jasno na šta mislim :D

DA LI STE PROBALI NEKU VERZIJU OVIH GUMICA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

8 komentara

  1. Izgleda super gumica ali ja sam ravna kosa i dugacka kosa do malo kukovi ☺ nije gusta ali hmmm meka i svila ☺ :) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda će ti i odgovarati, kad ti već nije teška kosa :)

      Избриши
  2. Moram vidjet jesul dosle u Tuzlu, odma cu ih kupiti. I takodje dijelim misljenje oko Kineza :D hihi

    http://asja91.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su stigle i u Tuzlu, jer su kod nas tu mesecima unazad! Nadam se da ćeš biti zadovoljna! :)

      Избриши
  3. Ja sam kupila gumice ovog tipa kod Kineza, stvarno su super :)

    Poseti moj blog: frauleind.blogspot.rs :) Uzvracam svima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da je poenta u materijalu, a ne u samom obliku gumice. A cenu verovatno nadograđuje ime brenda :/
      Ne znam koliko koštaju te kod Kineza? Šta god da sam kupila tamo za kosu (uglavnom šnale), ništa mi nije odgovaralo. Uglavnom su izrađene od nekakve plastike koja čupa moju kosu a opet ne drži dobro :/

      Избриши
  4. Nikada ih ne primjetim u mom dmu, ne znam zasto. Vec dugo trazim ove gumice i uskoro cu kupiti neke cisto da probam :)

    ОдговориИзбриши