Diva Stay Matte krema za masnu i mešovitu kožu


Kada mi je Maja iz Diva kozmetike rekla da priprema kremu koja bi mogla da odgovara mojoj koži, bila sam presrećna! U to vreme (krajem prošle godine) ja nisam koristila dnevnu kremu za lice, mesecima pre toga jer sam primetila da mi kreme zapušavaju pore i da mojoj koži jednostavno ne prijaju. Međutim, kako je zima sve više odmicala, prosto mi nije bila dovoljna samo noćna krema da obezbedi licu ishranu u vlažnost, pa je moja koža počela da izgleda loše: suvo i opušteno, a počela sam da viđam i sitne linije.
Negde februara sam počela da koristim Stay Matte kremu, prvo samo kao noćnu, a onda sam polako počela da je dodajem i danju.


Ova krema dolazi u pakovanju od 30ml i košta 460 dinara. U Srbiji je možete kupiti ovde. Dolazi u staklenom pakovanju, što je vrlo pohvalno!
Pre nego što sam počela da je koristim, ja bih ujutru, pre posla, stavljala puder direktno na lice, preko tonika, i tako već godinu dana. Kako je lice počelo baš da mi dehidrira, počela sam da koristim ovu kremu, pa onda preko nje puder. Vrlo brzo su se pojavile akne i ja sam izbacila ovu kremu, i kupila drugu.


Sama krema nije teška, ali je dosta bogata. Relativno brzo se upije u kožu i ostavlja je mekom. Međutim, moje lice je nije trpelo preko dana, pa sam je izbacila iz rutine. Sada bih je možda koristila samo kao noćnu kremu :) Jednostavno moje lice je takvo i teško da će ikada moći da podnese kontinuiranu upotrebu dnevne kreme. Čim krene malo toplije vreme, njemu ne prija dnevna krema i tu ide tačka. To me malo plaši zbog borica i opuštenosti koje će mi se sigurno, kako godine idu, javljati na licu. Najgore je kada u isto vreme hoćeš da se boriš protiv novih akni, starih ožiljaka i godina koje dolaze, odjedanput :(


Sastav ove kreme je zaista bogat, i celokupno i pojedinačno dejstvo možete pročitati u online prodavnici. Mene je baš interesovalo kako će mi se pokazati lešnikovo ulje, s obzirom da sam ga merkala baš dugo. Nažalost, pravi utisak nisam uspela da steknem, s obzirom na kratko korišćenje ove kreme :(

 DA LI STE VI PROBALI STAY MATTE?
 DA LI POSTOJI KREMA KOJA NEĆE ZAPUŠAVATI PORE ISPOD PUDERA?


Podelite:

24 komentara

  1. A ja stavljam samo ujutru Stay Matte! Uveče ništa mada planiram da nabavim opet All naturals tonik jer me posle OMH Twist-a ipak zateže lice. Drugo, ako ti prija onaj kineski serum od puževe sluzi- forsiraj njega i te neke druge prirodnije, a laganije teksture tipa fluida! Sigurno online postoji ogroman izbor i ja te podržavam da intenzivno i sistematično istražiš :* ne forsiraj kremu, ako ne prija. Vidi ovo https://m.facebook.com/miyuprirodnakozmetika/photos/pb.211036728974180.-2207520000.1461421258./405398146204703/?type=3&source=42 :) inače i meni se pojaviše akne na levom obrazu, isušujem ih Sona gelom, ali moraću i hormone da proverim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije kineski, korejski je, i potrošeno je :( Trebalo bi opet da naručujem, a nešto me mrzi da čekam mesecima opet.
      Ovo Miyu ne zvuči loše, ali ih nema u Srbiji?

      Избриши
    2. Mislim da ne :/ ali eto, možda ćemo u naletu očajanja i nemoći biti primorane i iz Hrvatske da naručimo :0

      Избриши
  2. Kad sam iz Koreje naručivala, što ne bih iz Hrvatske :D Sigurno stiže brže :)
    Meni je trenutno problem sa aknama mnogo manji, gotovo nikakav, kada sam jednom shvatila da mi smetaju kreme. Kako njih izbacim, tako i akne odu.
    Sada sam više koncentrisana da pronađem nešto što će mi pomoći kod ožiljaka, a da ne narušim ono što sam do sada posigla, a to je izgleda baš teško :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve više mislim da ulja pogoršavaju situaciju sa aknama :( a to je baš zeznuto, ne znam, možda da pitaš Aroma Tea udruženje za profesiobalni razvoj i promociju aromaterapije? Oni prilagođavaju sve individualnim potrebama. Treba nam hidratantna krema bez ulja, ali ne znam da li je to izvodljivo da se napravi :/

      Избриши
    2. I ja tako mislim, ili da makar ne smeju da se koriste svakodnevno, nego po nekoj potrebi, kada se lice osuši ili tako nešto. Ja ga za sada tako hendlam, i što se tiče akni, to mi za sada odgovara.
      Verovala ili ne, baš sam ih kontaktirala pre dva meseca i dobila broj na koji je trebalo da se javim, ali nikako da pozovem evo koliko već! Gledala sam baš neko njihovo sredstvo za ožiljke, ali i ono u sebi ima ulja, pa ne znam... :/

      Избриши
  3. Imam gotovo ista iskustva kao i ti, pogotovo sa kremama na prirodnoj bazi, uljima i sl. Znam koliko izbegavas bilo kakvu hemiju u kozmetici, ali makar probaj neki fluid ili serum za hidrataciju od eucerina, bioderme, LRP ili nekog drugog brenda. Ja sam isprobala boga mi dosta proizvoda dok se nisam pronasla medju eucerinovim. Reci mi sta koristis kao zastitu od sunca?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, vratila sam se LRP Duo + kremi ali ću i o njoj pisati drugi put.
      Još nisam kupila ništa za sunce jer mi je još rano, a za lice samo SPF u puderu ili kremi.
      Prošlih godina sam koristila Freshka Gora melem (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2014/06/freshka-gora-melem-za-suncanje.html) ali je više za neke gradske uslove, što se tela tiče.

      Избриши
  4. Zdravo Ana! Baš mi je žao da pročitam da ti krema nije prijala, tim pre što stvarno ljudi sa izrazito problematičnom kožom odlično reaguju na nju. Ali, izgleda da svaki individualan problem je nekome najveći.
    Zanima me kako ti neka krema deluje više komedogeno danju, nego noću? Htedoh pomenuti da pojačivač apsorpcije u kremi, možda deluje tako (pojačava apsorpciju) i na komedogene sastojke pudera, ili čak samih ulja.
    Iskoristi kremu tako što ćeš mazati deo oko očiju, vrat, dekolte, jer suštinski, ti delovi su najsuvlji i najviše im treba nege (čitaj hidratacije), a to će ti krema sigurno dati. Za problematične delove možeš neki tonik, bogat vodorastvorivim aktivnim sastojcima, tipa: alantoin, aloe vera, med, glicerin i sl. a ulja onda izbegavaj. Ulja koja važe za dobra za masnu/ mešovitu/problematičnu kožu mogu imati do blagu komedogenost (kajsija, lešnik), ali izgleda da je to na tvojoj skali jako izraženo, ili probaj čistu makadamiju koja važi za nekomedogenu, sa nekom kombijnacijom od gore navedenih i sličnih sastojaka (kao vodeni deo).
    Ako imaš neku dilemu ili pitanje, uvek me možeš kontaktirati privatno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni samoj sebi nisam jasna! Čini mi se da bih noću mogla da stavim bilo šta, ma i čist puter, i ništa mi ne bi bilo, ali zato danju... počinju problemi. Pogotovo u kombinaciji sa puderom, s tim da puderi mi i ne štete toliko, koliko kada se stavi preko kreme :/
      Znam da si ti uvek tu da pomogneš i hvala ti na tome! :*

      Избриши
  5. E,
    A ja bas htedoh da kazem da meni ova krema bas pase, za sada. Naravno, treba imati u vidu, vazi za prirodne isto sto i manje prirodne proizvode: neki sastojak moze da ne prija, makar sto puta bio prirodni.

    ОдговориИзбриши
  6. Baš bedak što ti ne prija :( Meni nikakve reakcije nije izazvala, samo je ostavljala blagi film na licu. Sad sam baš dobila novu formulu ove kreme, neviđeno laganiju, upije se u trenu i lice ostavlja suvo! Ovu prvu verziju sada koristim za vrat i okoločno područje, pa čak i za ruke je dobra! :) Ali eto, slažem se sa komentarima, probaj fluide i serume. Stavi jogurt na lice! :) Meni baš prija. Uostalom, koliko god loše zvučalo, ali ponekad su apotekarski proizvodi mnogo bolja opcija, ako se izabere prava stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam izgleda neviđeni maler :/
      Meni treba nešto što će da bude skroz nekomedogeno a da opet ne isuši toliko lice, jer moja koža ipak nije masna, pogotovo ne obrazi gde mi najčešće izbijaju akne.
      LRP mi nije bila loša u tom nekom periodu kada je trebalo omogućiti joj vlažnost a ne zapušiti pore, mada kad je krenulo lepše vreme, i nju sam počela da izbegavam danju, u strahu da će me i ona zapušiti.
      Jogurt koristiš kao masku?

      Избриши
    2. Da. Koristim je u kombinaciji sa apotekarskom sodom bikarbonom. Mogu se pomešati i tako staviti na lice, ali ja više volim posebno, svaka maska posebno po pola sata. Jeste da dugo traje ali prirodnije od toga nema. Jogurt pomaže da koža vrati svoj pH i da smanji isušivanje od sode-bikarbone, ali i samostalno je dobra, nahrani i smiri kožu. Ne pomaže drastično kod bubuljica, ali sledeće jutro je lice znatno manje upaljeno :)

      Избриши
  7. Анониман22. јун 2016. 15:38

    Draga Ana, evo i ja da "nabacim" komentar sa zakasnjenjem ��.
    Ja imam izrazito masnu kozu lica, masnu kosu takodje, dakle nije kombinovana vec potpuno masna!I naravno, ono sto ide u paketu su i prosirene pore na celu, nosu, obrazima...
    Zbog toga izbjegavam sminku, sminkam se kad sam bas bas raspolozena�� ili za neku posebnu priliku. Jednostavno, sve mi zapusava pore, masti je i sutradan se jave akne tu i tamo. Uvjek kupujem proizvode za masnu kozu, naravno, ali nista ne moze da sprijeci lucenje sebuma 24h.
    Vec neko vrijeme koristim Natura Siberica pjenu za umivanje i nocnu kremu za masnu i kombinovanu kozu.
    Ovu dnevnu jos nisam kupila, nego koristim nocnu i ujutru.
    Jako sam zadovoljna sa oba proizvoda.
    Pore su smanjene, krema se lijepo upije i lice bude mat a koza divna i meka.
    Krema je lagane teksture, mala kolicina je dovoljna da se razmaze i duuuugo traje.
    Pjena je takodje odlicna! Kao slag. Inace volim najvise pjene za umivanje, gelovi se tesko ispiraju a sapuni mi nikako ne prijaju.
    Ova pjena se lako i u potpunosti spere i ocisti kozu temeljno a ne zateze je.
    Pore mi uopste nisu zapusene.
    Mozete se informisati detaljno o sastavu kreme na njihovom sajtu (u toku je pravljenje novog). A kremu mozete koristiti ciljano samo na T zonu.
    Koristim sada i hidrolat za masnu kozu od zalfije Marigold ali njega tek isprobavam i prvenstveno sam ga uzela zbog moje masne kose, da vidim da li ce se manje mastiti. Hdrolatne sadrzi alkohol pa ne iritira kozu.
    Eto, nadam se da cete vidjeti i moj komentar ��.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago kad pročitam da je neko rešio problem zapušenih pora, ne možeš ni da zamisliš! Natura Siberica proizvode merkam baš dugo, ali se nisam usuđivala da probam ništa jer nisu jeftini, a opet sam se toliko puta razočarala u eksperimentisanja sa meni nepoznatim brendovima, tako da super što si javila da su ti baš oni rešili problem!
      O kojoj tačno kremi za lice govoriš?

      Избриши
  8. Nisu njihove kreme skuplje od Marigolda ili Dive, jer za cijenu od 800-900 din. dobijes 50ml.
    Diva pakuje po 30ml, Marigold takodje, a kostaju oko 450 din.
    Divina Juvena krema kosta 600din. za 30ml sto je definitivno skuplje od Siberice, pogotovu ako na to dodam da moram da platim 220 din. za postarinu pa me izadje 820 din. za 30 ml. Ja u bg povremeno i odem pa izbjegnem postarinu jer kupim na prodajnom mjestu.
    Krema se zove Sophora Japonica (to je citava linija za masnu kozu), imaju dnevnu i nocnu varijantu. Kod dnevne mi se dopada sto sadrzi SPF15. Nije visok ali je bolji nego nikakav.
    Dugo nisam vodila racuna o zastiti, medjutim kad mi se pojavila hiperpigmentacija od sunca po vratu rjesila sam da se vise ne igram s tim.
    Fleke po licu mi bas i ne trebaju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. I ja mrzim poštarine :)
      Sigurno ću kada potrošim kreme koje sada imam probati tu tvoju, baš si me zainteresovala!

      Избриши
  9. I da dodam: za jako sunce ljeti moj izbor dnevne zastite je fluid za masnu kozu SPF 30 od Eucerina, apsolutno ne masti kozu i jako sam zadovoljna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja na jakom suncu ne podnosim ništa na licu ali si u pravu za hiperpigmentaciju, ne sme se igrati sa tim. Ili se uopšte ne izlažeš suncu ili nosiš faktor :)

      Избриши
  10. Ni ja nisam nista podnosila na licu kad je vruce i nevoljno sam odlucila da potrazim neku zastitnu kremu zbog tih fleka.
    U apoteci su mi ptepirucili eucerin pa sam prvo uzela tester i ocekivala da ce biti kao i uvjek, znojenje, curenje kreme sa lica itd.
    Medjutim, nista! Bila sam presrecna i onda sam je kupila!
    Kao da nemas nista na licu! Valjda zato sto je fluid a ne klasixna krema. Imas recenzije pa procitaj ako vec nisi.
    Ali, ne onaj za mjesovitu i masnu u "zdepastoj" kutijici vec iskljucivo za masnu kozu. Tu koristim.

    ОдговориИзбриши