Deichmann Balance Gel ulošci za cipele


U toku godine, štikle obujem tek par puta - kada moram tj. kada to prilika izričito zahteva. I tako godinama! I onda je jasno kako i u svojim tridestim ja ne trpim štikle, kako se nisam navikla i kako dva/tri dana pred samu priliku, šetam malo po kući u njima da bih naučila da hodam. I tako godinama :)
A obožavam štikle! Mislim da su one toliko ženstvene i seksi i da žena uvek izgleda bolje u njima.

Tako sam krajem prošle godine kupovala novogodišnje cipele u Deichmannu. Deichamnn volim jer su jeftini i imaju veliki izbor, pa uvek možete naći nešto za sebe. Na kasi me radnice uvek pitaju da li želim to i to za održavanje. Nije mi trebalo. A onda me je pitala "A neki uložak za lakše hodanje?" i meni je palo na pamet Da znaš da bih mogla! i pitala šta nude.


Ponudila mi je ovaj gelasti uložak koji je univerzalan za sve cipele, koristi se više puta i obećava savršen oslonac i ugodnu opuštenost. Bila sam malo skeptična, ali sam ga ih ipak kupila, za skoro 700 dinara.


Ovi ulošcu se koriste tako što se odlepi zaštitna traka i nalepi na unutrašnje gazište. Kada sa njima obujete štikle, odmah imate osećaj udobnosti i mekoće. Meni su gotovo sve cipele na visoku i tanku štiklu neudobne, i izdržim nekih sat vremena. Posle toga moram da sedim i da ćutim, jer da stojim i hodam - ne mogu.


Sa ovim ulošcima moje nove špicaste salonke nisu bile nimalo neudobne! Hodala, igrala, radila šta sam htela i to sve bez žuljanja ikakvog, bez klizanja noge, bez osećaja nelagode! Nakon par sati znala sam da ovi ulošci vrede!
Noge su počele da me bole posle nekih 7-8 sati, na samom fajrontu. I to je meni potpuni pogodak!


Ja bih ove uloške preporučila svima koji imaju slične probleme kao ja i devojkama koje žele da slobodno nose štikle, bar dok se ne naviknu ;)

DA LI KORISTITE DEICHMANN ULOŠKE?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

Podelite:

9 komentara

  1. Uvijek sam u potrazi za nečim ovakvim jer imam isti problem sa štiklama iako ih obožavam kao i ti :-p Zanima me jesi li ih probala na otvorenije cipele ili sandale?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, samo na salonkama :( Još nije došlo vreme za sandale, a ja ih kupila tek zimus :)

      Избриши
  2. Nisam ni znala da ovo postoji! Sjajno! Ja trenutno od štikli imam samo jedne fenomenalne Zara sandale koje mi igrom slučaja savršeno prijanjaju uz celo stopalo pa su mi samim tim i udobne. Zazirala sam od kupovine nekih salonki ili sličnih cipela na štiklu jer sam znala da će mi biti neudobne i da ću ih izuzetno retko nositi. Možda će to sad da se promeni! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš zadovoljna a zahtevna sam, ne daj bože! :D
      Nikad nisam imala cipelu koja mi savršeno prianja :( To bih volela da doživim! :D

      Избриши
  3. Svaka tvoja recenzija dodje bas kao narucen odgovor na moju znatizelju prema odredjenom proizvodu :D Zanima me kod ovog uloska, jel smanjuje kalup tj. jesu potrebne cipele u vecem broju??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da je tako i da mogu da pomognem! :)
      Nema potrebe za menjanjem broja obuće. Na samom pakovanju piše da je za sve veličine. Ja nosim 38 :)

      Избриши
  4. Pošto imam identičan problem kao i ti, a i pješačim mnogo u toku dana, štikle obujeđ samo u najsvečanijim rijetkim prilikama i to kad znam da ću iz kola i u kola :)! Ne znam ni da hodam u njima a i ja ponosno tridesete "gazim" ;)!
    A uvjek mi se pogled zakuca za njih...
    Dakle, ovo se probati mora, a i nisu skupi.
    Ja sam u Dajhmanu kupila neke vunom obložene uloške jer mi je uvjek hladno nogama, i nisam mogla da izdržim po snijegu i zimi u čizmama duže od sata.
    Dobri su, znatno mi bude toplije, popune doduše malo prostor u čizmi ali ne baš da je "skrate" za broj :)!
    Tako da, ko ima problema sa cirkulacijom kao ja i vječiti je "smrzlo", moje TOPLE preporuke i za ove uloške!
    P.S. Nema neprijatnih mirisa i ne pomjeraju se. Vuna je vuna! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heh, naša generacija je najgora na štiklama :D Ništa lepše, a ništa teže za nositi!
      Ovi ulošci su super i stvarno pomažu!
      Znači i ostali ulošci su im odlični! Da, vuna je vuna, prirodni materijal je prirodni materijal. I kada su najveće vrućine, kada nosim sandale sa kožnim uloškom, ja nemam nijedan žulj, bez obzira da šetnju i trapac od po nekoliko sati. Da obučem i totalno ravne - flis-papir- ali veštačke ... džabe, odmah mi se pojave žuljevi!

      Избриши
    2. I ja takođe kupujem isključivo kožnu obuću.
      Ali, zavisno od obrade kože, dešava mi se da mi neke unište stopala, ako ih nosim na bosu nogu, da me nažuljaju na 5 mjesta!
      Zato redovno, preventive radi, kad kupim neki novi par ( naročito ako su visoke potpetice), prvo omekšivač za veš, pa tek onda na noge :)!

      Избриши