Chandrika ajurvedski sapun


Od kada su Mannini sapuni otišli iz naše zemlje, ja imam problem da nađem odgovarajući čistač, ali to već znate, s obzirom da ne propuštam priliku da to podelim sa vama :) Tako mi se i javila jedna divna Mirjana, koja će mi doneti neke Mannine proizvode iz Rumunije, što me je zaista oduševilo!
Ali, da se vratim na sapune :) Taman pomislim da sam našla nešto što odgovara mojim porama, nešto što ih perfektno očisti, međutim posle nekog vremena to se pokaže nedovoljno efikasnim. I tako sam lutala i lutala, naručivala i kupovala da sam napravila pravi mali štand sapuna. U suštini sam tražila nešto sa velikim udelom kokosovog ulja, prateći logiku da su mi samo takvi sapuni odgovarali na duže staze.


Tako sam naišla i na ajurvedske sapune, ali i to sam vam već spomenula. Naručila sam nekoliko sapuna a prvi koji sam krenula da koristim je ovaj Chandrika. Svi ajurvedski sapuni su mnogo jeftini, pa tako i Chandrika na sajtu Zelene apoteke košta nepunih 150 dinara! Dobijete 75 grama toliko jakog sapuna, da vam pamet stane! Još u kutijici miriše jako, a kada ga izvadite, sledi neprijatno jak miris! I koža vam od njega miriše satima (bez obzira što ste preko lica prešli i nekim tonikom, stavili kremu, puder... toliko je jak!) ali i kupatilo. Sve u svemu, taj miris izvetri posle par dana i onda je podnošljivije :)


Pena je bogata i kremasta, baš kao i kod Manninih sapuna. Lice je dobro očišćeno, ali sa zategnutim osećajem, svojstvenom sapunima. Međutim, ništa što (zimi) neće rešiti neka kremica.


Sapun dolazi u kartonskoj kutijici i papirnom omotaču unutra, što jeste ekološki prihvatljivo i za svaku pohvalu.


Kako možete saznati na sajtu uvoznika, ovaj sapun je nastao još 1940. godine i osvojio je nagrade za kvalitet širom sveta.


U njegov sastav, sudeći po pakovanju, ulaze i talk, ekstrakti divljeg đumbira i limuna, Chandrika parfem (koji je neki miks prirodnih esencijalnih ulja) ali i boje :/


Sajt makeupalley čak navodi tačan sastav u procentima, koji je malo drugačiji. Istražujući malo o tome, samo sam upadala u stvari koje ne razumem a trenutno nemam ni vremena za veće istraživanje o indijskoj kozmetici i tradicionalnim receptima.

Sve u svemu, meni je ovaj sapun odgovarao i sigurno bih ga opet kupila. Savetovala bih ga svima sa jako masnom kožom i problematičnim licem, a da u im odgovarali Manna sapuni sa kokosovim uljem :)

DA LI STE VI PROBALI CHANDRIKA SAPUN?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA INDIJSKOM KOZMETIKOM?


Podelite:

2 komentara

  1. Mislim da sam ga viđala u Beyond zdravoj hrani, kasnije sam tražila nešto o njemu na internetu, ali ipak se nisam usudila da ga kupim. Plašila sam se da mi ne isuši previše kožu, ipak nije toliko masna. Možda ga nekad budem probala. Zaista je jeftin, evo sada pogledah, u Beyond internet prodavnici cena je 160 din. Eto, ima ga i kod njih. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni moja koža nije masna, ali joj prijaju tako agresivniji sapuni. Mnogima ne prijaju, pa sam ga zato i preporučila najviše onima sa baš masnom.
      U svakom slučaju, za te pare mu je dozvoljeno i da mi ne odgovara :D :D :D
      Super što je došao i u Niš! (ja sam ga kupila prošle godine, tada ga nisam našla)

      Избриши