CD krema za ruke Pasji Trn


O brendu CD sam prvi put saznala preko bloga Mrs Foxy. Tada sam kupila dezodorans, ali sam vrlo brzo rešila da probam i ostalo u ponudi, jer ne koriste štetne sastojke kao što su silikoni, parabeni, naftni derivati i slično.
CD je nemački brend koji propagira prirodu i izbegavanje štetnih sastojaka, pod sloganom Na mojoj koži samo voda i CD. Verovali ili ne, postoje još od 1971. godine, ali ja nikada pre nisam čula za njih! Prate trendove u kozmetici pa ne koriste mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i sastojke životinjskog porekla. CD kozmetiku mogu koristiti i vegani a trude se i da izbace sve PEGove i aluminijume iz svojih dezodoranasa.


Koliko ja znam, u Srbiji se mogu kupiti od prošle godine, i to u dm i Lilly drogerijama. U ponudi, osim kreme za ruke i dezodoranasa, imaju i toaletne sapune, univerzalnu kremu, losion za telo i gel za tuširanje, čini mi se. Ja sam do sada isprobala samo ovu kremu za ruke i univerzalnu kremu, o kojoj ću pisati drugi put.


Krema za ruke Pasji Trn dolazi u pakovanju od 100 ml sa oznakom 33% gratis. Košta 220 dinara, što je baš povoljno! Ja sam je namenila za posao, jer je ovakvo pakovanje najzahvalnije za nošenje i korišćenje, bez prosipanja i nereda.


Srednje je gustine i treba je naneti vrlo malo, jer u dodiru sa kožom postaje toliko lagana i razmaziva, da ćete uvek imati utisak da ste naneli previše. Odmah se širi prelepi sveži miris, koji se dugo zadržava na koži. Koža ruku je instant nahranjena i hidrirana. Redovnim i svakodnevnim korišćenjem vaše ruke će biti negovane i hidrirane i dobićete super negu za stvarno male pare! Ja sam i mamu navukla na ovu kremu :)


Pasji trn je fenomenalna biljka koja oporavlja i regeneriše kožu, pa nije ni čudo što je u kozmetici sve popularnija i dostupnija.


Naravno, u ovoj kremi ekstrakt pasjeg trna je u drugoj polovini na spisku sastojaka :) U većim količinama od njega, tu su glicerin, palmino ulje, ši puter ... Sve u svemu, super nega i hidratacija i sve moje preporuke!


DA LI STE PROBALI CD PROIZVODE?
KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

0 komentara