Babylove krema za zaštitu od vetra i hladnoće


Ove zime sam rešila da probam sve Babylove proizvode koje mogu da koriste  i odrasli. Nakon  kreme u okruglom plastičnom pakovanju, rešila sam da probam i ovu u tubici, i to da mi neguje ruke na poslu. Prethodna krema jeste ok ali ja tražim malo bolju i jaču hidrataciju, pa sam predpostavila da ću to dobiti u ovoj kremi koja se predstavlja kao krema za zaštitu kože od vetra i hladnoće, znači hladnih vremenskih uslova :)


Ova krema dolazi u pakovanju od 75 ml i košta 190 dinara. Kupuje se isključivo u dm drogerijama. Bogata je i gusta, kao i već pomenuta druga krema, ali je koža brzo upije, bar moja. Ostavlja sjaj na koži i miriše nežno i bebi, što ja volim. Ova krema je ipak malo bolja od prethodne, jer pruža bolju hidrataciju, i po ceni manjoj od 200 dinara stvarno nije loša, ali ja preferiram baš bogatu hidrataciju jer imam veoma suvu kožu tela :)


Babylove ionako ovu kremu preporučuje odraslima sa normalnom i osetljivom kožom, a ne i sa suvom.


Sastav ove kreme nema štetne sastojke, ali ne znam koliko bih ja koristila kremu sa parfemom u nezi kože svoje bebe.

DA LI VI KORISTITE BABY PROIZVODE?


Podelite:

0 komentara