Aura Volume maskara ~ Look of Passion


Ne poznajem nijednu žensku osobu koja u svom makeup neseseru nema nešto  iz Aurinog asortimana. Njihova šminka je toliko rasprostranjena, da je zaprepašćujuće to što ja nikako ništa njihovo da probam već godinama! Lažem, koristim njihovu univerzalnu četku već duže vreme, ali baš od šminke ništa nisam probala. Do sada.


Još čudnije je to što smo Aura i ja zemljakinje: njihova proizvodnja je u Nišu :) a ja toliko dugo čekala! A onda sam jesenas, u redovnoj poseti dm drogeriji :), u svoju korpu ubacila ovu maskaru.


Pakovanje i ovaj font su me odmah privukli! U ponudi su bile Curly, Lenght i Volume verzija. Ja sam se odlučila za Volume, iako mojim trepavicama fali svaka pojedinačna stavka.
Ova maskara košta 430 dinara, dolazi u kartonskoj kutijici zatvorenoj selotejpom, što mi garantuje da je niko pre mene nije otvarao.


Aura nam poručuje da će nam ova maskara omogućiti instant volumen i intenzivno crne trepavice. Za crnu boju bih se složila.



Odmah na prvo nanošenje sam se razočarala. Maskara mi toliko deluje veštački i sa njom dobijem pauk efekat, koji toliko mrzim, ma koliko pazila. Trepavice se ulepe i stvrdnu i nikako nisam bila zadovoljna. Maskara se brzo i osuši, pa iako je jeftina, imam utisak da ne vredi ni tih para :/
Ja sam baš razočarana toliko da sam u jednom trenutku pomislila da bih se teško odlučila da probam nešto drugo iz Aurinog asortimana :(


Sastav maskara, ako vas interesuje, možete pročitati gore, kao i informacije da maskari ističe rok posle 6 meseci od otvaranja i da sadrži u sebi 11 ml proizvoda :)
Ja vam je definitivno ne bih preporučila.

DA LI STE PROBALI AURINE MASKARE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

2 komentara

  1. Iako ti se ova maskara nije svidjela, ne znaci da AURA nema super stvari u ponudi :)
    Svakako pogledaj njihov iluminator koji mi je i više nego odličan :)
    Osobno ne kupujem baš sve maskare, samo one provjerene i one o kojima čitam PUNO recenzija.

    candymakeupgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do pre par meseci nisam ni razmišljala o upotrebi iluminatora. Ali kako nas taj način šminkanja bombarduje sa svih strana :) već neko vreme razmišljam da isprobam i to :D
      Hvala na preporuci! :)

      Избриши