Alverde Zell Aktiv krema za oči


Ono što mi, po hiljaditi put, mora biti za nauk je to da kada nađem odgovarajući proizvod za lice - ne tražim dalje. Jer se u 99% njih razočaram. U slučaju da se proizvod povlači sa tržišta - nakupovati zalihe! Drugalije ne ide :D
Nakon što sam pronašla odgovarajuću okoloočnu kremu (serum), ja sam posle par pakovanja poželela da probam nešto novo. Tako sam  prvo kupila katastrofalnu kremu sa Bahovim laticama a onda i Zell Aktiv, o kojoj danas pišem.


Nisam planirala da je kupim, ali Vital+ seruma nije bilo u dm drogeriji krajem novembra prošle godine, pa mi je logičan izbor bio Zell Aktiv, jer je namenjen mojoj starosnoj grupi. Upravljala sam se isključivo po tome jer sam zadnjih meseci baš primetila sitne borice oko očiju. Nije da im nije vreme sada kada imam 32 godine, ali da je uvek prerano za bore - jeste. Meni umeju da pokvare raspoloženje i samopouzdanje, pa šta god ko rekao!


Zell Aktiv kremica dolazi u plastičnom pakovanju od 15 ml i košta 460 dinara. Pakovanje je super jer ima pumpicu/dozator tako da ostatak kreme ne dolazi u kontakt sa spoljašnim uticajima. Zgodno je za korišćenje i dovoljna je jedna baš mala količina da okoloočnoj regiji obezbedi prvu pomoć u vidu nege i hidratacije.



Kremica je nekako puteraste struktre, ali ne onako čvrsto-puteraste, nego baš kremasto-puteraste, ako je nekome jasno na šta mislim :) Nije teška i reltivno brzo se upije u kožu. Osim već pomenute nege i hidratacije, ne čini čuda. Stalnim korišćenjem, ujutru i uveče, dovešće vašu kožu u red u smislu da neće biti suva i da se neće pojaviti nove ili dublje borice. Brisanje već postojećih se neće desiti.


Alverde ovu kremu preporučuje ženama starosne granice od 30 do 45 godina. Ja bih je savetovala onima kojima je prvo potrebna nega i onima sa baš baš prvim znacima starenja. Ženama sa izraženijim borama je ne bih preporučivala, da se ne bi razočarale.


Alverde nam poručuje da ova krema ima Power Extension formuulu koja poboljšava razmenu ćelija i njihovu vitalnost. Sa umanjenjem pojave bora bih se složila, ali samo novih bora!
Takođe, savetuju nam da ako imamo otečene oči, ovu kremu možemo nanositi hladnu, verovatno iz frižidera. Ja to nisam pokušala, jer nemam problema sa otocima.


U sastav ove kreme ulaze razna biljna ulja plus malo dobre hemije, na šta nas je Alverde već navikao.

DA LI STE VI PROBALI OVU KREMU ILI NEŠTO DRUGO IZ ZELL AKTIV LINIJE?



Podelite:

0 komentara