Alverde serum za nokte


Moji redovni čitaoci znaju da muku mučim sa zanokticama! Između ostalog :D

Zanoktice su mi se ranije javljale usled dehidratacije kože, ali zadnjih godinu dana mi se javljaju od rukavica koje nosim na poslu. Džabe stalno mazanje i sve, koža sve više zadebljava i na oko deluje baš ružno :(

Kada ne radim, stanje počne da se poboljšava, ali čim počnem da radim, sve se vrati. Prvo sam koristila Shenemil ulje i neka druga ulja, ali situacija nije bila zadovoljavajuća. Negde sam shvatila dami nikada ništa neće pomoći, osim da se manem tih rukavica, ali sam i dalje bila jako zainteresovana da nađem neko dobro sredstvo za boooooogatu hidrataciju. O Alverde uljima i kremica mi je pričala Iva sa Prirodne kozmetike, ali ih u Nišu nije bilo. A onda, u regularnom obilasku jedne od dm drogerija, negde krajem novembra prošle godine, naiđem na par proizvoda koji su namenjeni nezi noktiju i zanoktica. Rešila sam da prvo probam ovaj serum.


Ovaj serum dolazi u pakovanju od 10 ml u obliku laka za nokte, dakle sa četkicom koja se umače u tečnost i nanosi na nokat i oko nokta. Košta 375 dinara i već sada vidim da će trajati vekovima :D
Ima zaštitnu providnu foliju, koja garantuje da proizvod nije otvaran, što je veliki plus. Sama tečnost je bezbojna a u njoj plivaju zelene perlice jojobe. Nema neprijatan miris. Alverde savetuje da se više puta nedeljno nanese na nokat i zanoktice, da malo odstoji i onda da se umasira. Ja ga koristim uveče pred spavanje, tako što premažem samo oko nokta, gde su zanoktice, i legnem da spavam :)

U početku mi se činilo da ovaj serum deluje, i da mi oporavlja kožu. Međutim, kako sam, posle novogogodišnjih praznika, počela da radim, tako su zanoktice postajale sve suvlje i oštrije, a serum nije pomagao, nažalost :(
Možda da sam ga mazala svakih sat vremen, što je ipak neizvodljivo.


Proizvođač kaže da će ovaj serum ojačati i vaše nokte. Ja nemam problema sa slabim noktima, tako da nisam merodavna da kažem nešto o tome.

Na pakovanju nisam uspela da nađem sastav, ali na nemačkom sajtu dm drogerije jesam:

Aqua, Alcohol denat.*, Glycerin, Sorbitol, Inulin, Dehydroxanthan Gum, Polyglyceryl-10 Laurate, Jojoba Esters, Sodium Lactate, Hydrolyzed Silk, Caffeine*, Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract, Bambusa Vulgaris Sap Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Fucus Vesiculosus Extract, Urtica Dioica Extract*, Citric Acid, Tocopherol, Parfum**, Linalool**, CI 77288 

*ingredients from certified organic agriculture
 **from natural essential oils

Alkohol odmah na drugom mestu? Razočarana sam, ma koliko da je organski.

DA LI STE PROBALI OVAJ SERUM?
ČIME VI NEGUJETE SVOJE ZANOKTICE?

Podelite:

7 komentara

  1. :( ostaje ti još i ovo da isprobaš http://uzkafu.rs/2013/08/alverde-ulje-za-negu-noktiju/ i http://www.pudrijera.com/2014/06/nega-zanoktica-kremice-koje-ne.html

    ОдговориИзбриши
  2. Kako ti se pokazala krema?
    Inače, kupih ovaj serum nego mi nije jasno da li treba da se ispere sa noktiju jer piše da se ostavi kratko da djeluje...
    Ti ga nisi mazala na nokte?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ostaviš malo da upije, a ostatak utrljaš, umasiraš :* tako sam ja

      Избриши
    2. Verovala ili ne, kremu još nisam ni otvorila :) Prestala sam da radim, samim tim i da nosim rukavice :D, i od tada više nemam problema sa zanokticama. Pojavi se tu i tamo po neka, ali nema više one katastrofe. Ovaj serum mi je još uvek u funkciji i za situaciju sa "tu i tamo" zanokticama je stvarno ok!

      Da, kao što Iva kaže, ostaviš malo pa utrljaš. Najbolje je pred spavanje. Nisam ga mazala na nokte, samo zanoktice :)

      Избриши
  3. Ok, onda ću tako :).
    Nemam problema ni sa noktima ni sa zanokticama ali pošto me u poslednje vrijeme obuzela neka "lakomanija" pa mažem nokte stalno, red bi bio i da ih malo pripazim, preventivno :).

    Još ne vjerujem da kremu nisi probala!;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe bolje sprečiti nego lečiti!

      Ni ja! Sva sreća da je nisam ni otvarala, već bi mi rok bio i-ha-ha! :D

      Избриши