Ultimate Diva mango puter za telo Tangy Vanilla


U paketiću Diva kozmetike koji sam dobila od Maje, vlasnice i kreatorke :), našao se i ovo probno pakovanje bogatog mango putera. Kada neki kozmetički proizvod ima naziv Ultimate, jasno vam je da je reč o nečemu odličnom i u to sam se uverila i sa ovim puterom.


Ultimate Diva je u osnovi mango puter koji je, svi već znamo, odličan za hidrataciju. Može se kupiti u pakovanju od 60 ml po ceni od 400 dinara i od 210 ml po ceni od 850 dinara, što je stvarno povoljno za jedan ovakav proizvod!
Sa njim možete negovati celo telo, obezbediti mu hidrataciju i zaštiti ga od isušivanja, izazvanih svim i svačim, pogotovo tokom zime :D
Cela koža mog tela naginje ka suvoj, a ruke su mi najosetljivije. One uvek zahtevaju prebogatu negu a sa Divinim puterima (koristila sam i druge ;)) sam pregurala celu zimu bez ijednog jedinog problema u vidu isušenosti, ispucalosti ili čak zatezanja. Moje ruke su stalno bile savršeno hidrirane i ja sam, i posle potrošenih testera, nastavila da koristim ovaj puter pa vam je sve jasno!


Ultimate Diva puter možete probati u četiri varijante Rice Violet, Secretly Pink, Provance i Tangy Vanilla - koji sam ja prvo probala. Osvojio me je na prvo mirisanje i podsetio na Alverde Vanila & Mandarina proizvode, koje sam baš volela, pa ne sumnjam da će svi ljubitelji ovog mirisa obožavati i ovaj puter!


Ja bih ovaj puter preporučila svima jer ne verujem da postoji osoba kojoj ne bi odgovarao na bilo kom suvom delu tela a slatkasto sveži miris će vas sigurno pratiti.

Sastav: Aqua, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Curcubita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut), Seed Oil Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Aloe barbadensis, hydrolized oat protein, glycerine, sorbitol, Cetyl Alcohol, D- Panthenol, Coco-Caprlylate, allantoin, benzylalcohol, dehydroacetic acid, perfume, xanthan gum

* plus, Citrus reticulata (Tangerine) oil

Osim mango putera, u sastav ulaze i ši i kakao puter, ali i ulje avokada, semenki tikve, makadamijino i suncokretovo. Tu su i proteini ovsa i pantenol, ali i aloja i alantoin, Dakle hidratacija & regeneracija zagarantovani!

DA LI STE PROBALI ULTIMATE DIVA MANGO PUTER?
KOJI JE VAŠ OMILJENI?

Podelite:

0 komentara