Potrošeno u februaru


Najkraći mesec u godini je iza nas već danima, a ja kasnim li kasnim sa recenzijama, a sve više i sa "Potrošeno" postovima :( Kada vidim koje proizvode sam potrošila a da ih nisam ni recenzirala, nije mi dobro! Ali hoću. Ne znam kada, ali hoću :)

1. Alkaloid Young Derm tečni puder - puder mog tinejdž doba :D Najjeftiniji puder ikada a danas znam da odgovara samo savršenoj tinejdžerskoj koži :P

2. Babylove univerzalnu kremu u tubi, koju tek treba da recenziram, sam koristila kao kremu za ruke za posao. Masna, gusta i naizgled vrlo bogata u suštini je krema koja u hladnim mesecima ipak obezbeđuje samo tu neku površinsku negu uglavnom. Dubinska hidratacija ipak nije zadovoljena.

3. Alverde šampon za sjaj kose Limun & Kajsija, o kojem ću tek pisati, je standardan Alverde šampon. Kod mene je to "probala si jedan, probala si sve".

4. Avon Sensuelle parfem, koji sam recenzirala ovde, je ženstven i najviše mi je odgovarao tokom jesenjih dana.

5. Alverde puter Orah makadamije i Ši puter, koji sam recenzirala ovde, me nije oduševio, ali sam ponovila kupovinu. Miris me najviše odbija, dok je hidratacija zaista dobra.

6. Chandrika sapun, koji ću tek recenzirati, je počeo da mi oporavlja break out koji sam imala tamo negde novembra usled promene tj. korišćenja neodgovarajućeg čistača. Ovaj sapun jeste dobar, ali baš isušuje kožu tokom zime :/

7. Alverde puter za kosu Avokado & Ši puter, koji sam recenzirala ovde, mi se, posle početnog razočarenje korišćenja na jedan način, na kraju pokazao i ok, korišćenjem na drugi način :) Opširnije pročitajte u recenziji :)

8. Alverde balzam za usne ZF 20, koji sam recenzirala ovde, mi je totalna katastrofa!

9. Alverde balzam za usne Neven, koji sam prvi put recenzirala ovde, mi je omiljeni balzam od Alverdea i jedini kojem se uvek vraćam.

10. Aura Volume maskara, koću ću tek recenzirati, me je baš razočarala i poljuljala poverenje u Aura šminku. Nikad ništa njihovo nisam probala do ove maskare, a sada ni ne znam da li ću, najiskrenije.

11. Avon Nailwear+ lak za nokte u nijansi Viva Pink, koji sam pokazala ovde i ovde sam kupila nekoliko puta i uvek sam dobijala komplimente od žena ;)

12. Diva kremu za lice Juvena, o kojoj ću tek pisati, sam dobila na poklon od drage Maje iz Diva kozmetike još najesen, ali sam je igrom nekih slučajeva, čuvala za zimu. Ispala je odlična i za moju problematičnu kožu, ali kao noćna krema, naravno.

13. Turpija za nokte iz Karike, koju sam recenzirala ovde, je moja omiljena turpija i time sam sve rekla!

JESTE LI PROBALI NEŠTO IZ FEBRUARSKOG ASORTIMANA? :D
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

6 komentara

  1. Jeeeej, Juvena ti je prijala! :D Alverde šamponi su nažalost svi koje sam do sada probala bezveze - ili me svrbi teme od njih, ili mi stvaraju perut ili isušuju odnosno maste kosu. Jako loš kvalitet. A taj balzam sa nevenom je nešto najbolje u njihovom asortimanu :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Aurini proizvodi su odlicni i nemoj ni slucajno da se ustrucavas zbog maskare. Ni ja nisam bila zadovoljna istom, ali valjda u svakom brendu postoji nesto sto je fail. :) To ti je moj najiskreniji savt, a nemam razloga da te lazem <3

    ОдговориИзбриши