Oksigen aktivni kiseonik


Drugu polovinu prošle godine je negde obeležio aktivni kisionik, slažete se? Načitala sam se recenzija i recenzija, hvalospeva i hvalospeva i rešila da i ja moram da ga probam. Želela sam Akvabent, ali u najbližoj apoteci su imali samo ovaj a ja sam se vodila logikom da je sve to isto, i tako ga i kupila.
Oksigen aktivni kiseonik dolazi u plastičnom pakovanju od 200 ml i koštao me je 455 dinara. Malo me je uplašila rečenica da je moj primerak "dezinfekciono sredstvo na bazi aktivnog kiseonika" dok je Akvabentov "kozmetičko sredstvo na bazi aktivnog kiseonika" mada sam nekako utešila sebe da je to sve nije šija nego vrat :)


Ovaj aktivni kesonik je u moju dnevnu kozmetičku rutinu ušao sa ulogom dnevne nege (kako sam do tada koristila sve prskalice) a u noćnu kao tonik, preko kojeg ide krema za lice. Odmah pri prvom korišćenju sam primetila da je mnogo jak, da isušuje kožu i da miriše grozno, na sirće :) Miris posle par sekundi izvetri, pa nema brige. Posle mesec dana korišćenja koža mi je baš dehidrirala, pa sam morala da uvedem i dnevnu kremu jer sam primetila i neke nove borice i opuštenost kože :(
Ispod kreme i nije tako loš, mada ga ja više ne bih koristila u zimskim mesecima.
Što se akni tiče, sve je bilo pod kontrolom jer ja i nemam problema sa aknama sve dok ne koristim dnevnu kremu, uglavnom. To sam konačno shvatila. I dok puder nije mnogo komedogen.

Proizvođač kaže da koža tretirana oksigenom izgleda svežije i mlađe. Ja se ne bih složila, baš zbog tog isušivanja. A ako preko njega udarimo kremu, zna se da će ona biti zaslužnija za pomenute kvalitete.
Takođe ističu da ga nanesemo preko gaze i da preko njega ne stavljamo ništa 30 minuta. Gaze se nisam pridržavala, ali ponekad jesam tog pravila od 30 minuta.
Kod akni kažu da ga treba nanositi 4 puta dnevno! Pretpostavljam da ciljaju na teške masnokošce a izgleda da je dehidratacija u vidu sušenja i perutanja ono što nam govori da imamo lakši oblik akni i da nam ne treba ozbiljnije lečenje, kako kažu.

Aktivni kiseonik se dalje preporučuje kod dezinfekcije grla i desni, kože, nogu i obuće, vode za piće i nakon depilacije. Više možete pročitati ovde:


Ja ga više neću koristiti kao tonik i u nezi. Sigurno bih ga preporučila kao dezinfekciono sredstvo i možda ljudima sa baš baš masnom kožom.
Ne verujem da se mnogo razlikuje od Akvabenta i sličnih, jer isto sadrži 0,04 aktivnog kiseonika. Ne verujem da ću dalje istraživati.

KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA PROIZVODIMA NA BAZI AKTIVNOG KISEONIKA?
KOJE PROIZVOĐAČE STE PROBALI?

Podelite:

8 komentara

  1. Ja sam baš nedavno potrošila Akvabentov i nisam oduševljena! I mene je isušivao ali ne koliko tebe. Na kraju sam ga koristila nakon brijanja i za tu svrhu mi je bio ok. Kupovina neće biti ponovljena.

    ОдговориИзбриши
  2. Na Ana forumu sam iščitala celu temu Aktivni kiseonik i ti perutanje je zapravo znak regeneracije kože, ali ne bih to mogla da trpim na svom licu kao ni ti! Sad trošim termalne vode Vichy i Uriage, ali hidrolati su najbolji definitivno ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sumnjam ja u tu regeneraciju, meni je koža počela da izgleda opušteno i sva nekako u sitnim boricama od te suvoće, baš je počelo da me brine pa sam ubacila dnevnu kremu, rizikujući zapušavanje pora, u strahu da ću da prestarim :D

      Избриши
  3. Dobro je da naleteh sad na tebe i na iskreno iskustvo,jesu ga mnogi hvalili i umalo ga ne kupih,ali sada kada sam procitala post i komentare zaobici cu ga u sirokom luku.Odlican post :*

    ОдговориИзбриши
  4. A da li si koristila onaj njihov dezodorans bez mirisa? Kažu da je odličan.
    Ja imam problema sa prekomjernim znojenjem mada mi se čini da se smanjilo otkad ne koristim antiperspirante...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ništa drugo probala osim ovog za lice. Mada nisam nešto ni naletala na recenzije :/

      Čudno, antiperspiranti bi trebalo da smanje znojenje. :/ Ne odgovara ti Derma Zero više?

      Избриши