Flormar lak za nokte ~ Baroque Bordeaux


Već sam pisala o Flormar lakovima i spomenula kako mislim da su to super lakovi za cenu od 150 dinara u dm drogeriji. Uvek kada prođem pored kase, ubacim neki u korpu.


075 Baroque Bordeaux sam tako ubacila pre par meseci i od tada je postao moj omiljeni! Jednostavno, ova bordo boja mi je tako prelepa za sezonu Jesen/Zima da mislim da ne postoji bolja!


Na noktima ostaje netaknut tri dana, uz rad :D ali trudite se da ruke negujete proizvodima bez alkohola, ako želite da to traje i duže ;)



KOJA JE VAŠA OMILJENA NIJANSA ZA JESEN/ZIMU?


Podelite:

5 komentara

  1. Imam jedan Flormar u jarko crvenoj. Inače volim skoro sve nijanse crvenog laka i kada se nakanim da nalakiram nokte onda su to te boje ( i ljubičanstvena :D)!
    Međutim, nisam zadovoljna. Previše je vodnjikav, ne razmazuje se ravnomjerno po noktima i uvjek moram da dodam još jedan sloj. Ko ima živaca i vremena eto, ja ne!
    Otkriće su mi Catrice lakovi, imam jedan u koralnoj nijansi sasvim slučajno kupljen, zadovoljava sve što Flormar lakovima zamjeram.
    Tako, da kad opet budem u prilici, kupujem još nijansi sigurno!
    Ovaj moj je Ultimate nail lacquer u nijansi 92 zanimljivog naziva Snow White's Apple Bite :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš imam želju da probam Catrice lakove! I ja volim sve nijanse crvene na noktima, a što je možda čudno, nikako ne volim crvenu odeću :)

      Inače, ja uvek mažem dva sloja, bilo kog laka :D

      Избриши
    2. Zar nisu od proljetos u DMu?
      Ja nisam obraćala pažnju, svoj sam kupila u Crnoj Gori u Cosmetic's marketu ali sam skoro vidjela info da ih ima i kod nas u DM...

      Избриши
    3. P.S. Ni ja ne volim crvenu odjeću!
      A mene nervira to što sa skoro svim lakovima moram po 2 sloja pa ih rjetko i lakiram.
      Sa ovim konkretno sam "ubola" skroz samo mi nijansa nije za jesen zbog odjeće pa bih voljela još koju da pribavim...

      Избриши
    4. Ima ih, ali ja sve nešto konkretno uzimam zadnjih meseci, da mi i ne padne na pamet Catrice :/

      Избриши