Ebelin blender


Jeste da me je kasno uhvatila manija Ovo moram da imam sa blenderom za šminku, ali me nije zaobišla. Dugo sam joj se opirala jer ne volim da nečim dodirujem lice, iz tog razloga što je problematično i sklono upalama. Međutim, silne pozitivne recenzije su me početkom oktobra prošle godine ipak ubedile da i ja ovo moram da probam, pa kud puklo!
Ebelin jaje, ili blender, ili jastuče za nanošenje šminke, kome kako drago, sam platila 375 dinara u dm drogeriji, naravno. Inače nisam pristalica svih tih aksesoara oko šminkanja i volim da stvari činim što jednostavnijim. Nemam ja vremena da se šminkam po pola sata i volim da mi šminkanje bude neobavezno. Međutim, nisam ta srećnica koja ima savršenu kožu lica i naravno da sam do sada primetila da mi nanošenje pudera četkom mnogo bolje pokriva fleke i ožiljke, od prostog nanošenja prstima.
A onda sam rešila da probam blender jer sam pročitala da njegova tekstura savršeno prija koži lica.


Ebelin jaje je, naravno, kopija originalnog BeautyBlendera koje košta 20 dolara! Ne znam kakav je original i da li zaista vredi tih para, ali sklona sam da verujem da to nije za džabe jer onda ne bi bio toliko kopiran i hvaljen.
Sa Ebelinom, iskreno, ja i nisam nešto zadovoljna. Možda zato što sam očekivala čudo i perfektno prekriveno lice, a to nisam dobila, čak ni nakon nekoliko nedelja svakodnevnog vežbanja :(


Ebelin jaje je od tog nekog sunđerastog materijala bez lateksa, međutim nikako nije mekano kao sunđer. Koristi se tako što se pokvasi vodom, ocedi i onda nanošenje pudera može da počne. Ja bih puder prvo nanela na ruku pa onda blenderom uzimala malo po malo pudera i utakpavala u lice. Prvo sam imala osećaj da baš osvežava kožu, ali to je zbog vode. Onda sam počela da se pribojavam da će ta voda samo neutralisati puder. A onda sam počela da dodajem slojeve i slojeve ne bih li dobila savršeni ten, što se nikako nije događalo :(
Na kraju sam odustala i sada mi samo stoji u kupatilu. Ne kažem da ga više nikad neću koristiti, ali da sam ostala željna da probam original - jesam!

Zbog mog problematičnog lica, ovaj blender bih oprala prirodnim sapunom posle svakog korišćenja, što bih savetovala svima.


Ebelin kaže da je rok upotrebe neograničen. Ja bih ovo jastuče preporučila samo onima koji već imaju savršen ten ili onima koji imaju strpljanja da nanošenju tena (sa svim pripremama i slojevima) posvete više vremena. Ja sam se vratila Aura četki i prstima, zavisi kako kad.

A zbog ovakvih stvari žalim što je Sephora otišla iz Niša :(

DA LI KORISTITE BLENDERE?
DA LI STE PROBALI EBELINOV?
A ORIGINALNI BEAUTYBLENDER?

Podelite:

6 komentara

  1. Koristim ga od Avgusta prosle godine i dalje se nije raspao, cak nema ni jednu pukotinu.Sasvim ok, probaj puder koji ima mus teksturu (imas rimmel stay matte), dosta prikrije i dobro blenda. Meni se recimo kod blendanja dopada sto izgleda prirodno i ne ostavlja linije kao cetkice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rimmel Stay Matte mi je pokrivao dobro i dok sam ga nanosila samo prstima, međutim ja sam htela neki laganiji i prirodniji izgled, a nisam ga dobila sa ovim blenderom. Doduše, nisam probala sa Rimmel puderom, odavno sam ga potrošila.
      Hvala na savetu! :)

      Избриши
  2. Imam Hello beauty spuzvicu iz Bipe, takoder nanosi dosta tanak i lagan sloj. Meni se svida jer ne volim hrpu pudera i jer izgleda puno prirodnije nego kad nanosim kistom.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se pocepao posle prvog ili drugog pranja :/ Ok mi je bio ali sam primetila da dosta više pudera trošim jer većinu upije. Nešto sumnjam da se sunđer može ikada u potpunosti oprati i ukloniti sve nečistoće iz njega pa mi je iz tog razloga stojao dosta dugo i na kraju sam ga bacila. Više mi odgovara nanošenje tečnog pudera prstima ili četkicama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam primetila da više pudera trošim sa njim!

      Избриши