Diva Shimmer Copper Glow


Ova nedelja neplanirano ispade Diva nedelja! Ali bio je i red da vam prenesem utiske svih proizvoda koje sam dobila od Maje, s obzirom da sam ih dobila još u oktobru!

Međutim, ovog proizvoda i  dalje nema u slobodnoj prodaji :( Znam da je Maja tražila neku bolju ambalažu, pa je verovatno tu zapelo, ne znam.


Ovaj shimmer je namenjen svakom delu lica ili tela kojem je potreban onaj lep, prirodan i nežan sjaj, bez upadljivih i prenaglašenih šljokica. Ja sam ga celog potrošila mažući usne, jer mi je lice u tom nekom periodu bilo načeto :D pa nisam želela da eksperimentišem i možda pogoršam stanje. Sada mi je žao što ga makar jednom nisam namazala na one delove lica koje inače volim da malo zasijaju, pa apelujem na Maju da uvrsti ovaj shimmer u ponudu :D


Shimmer dolazi u pakovanju istom kao Divin balzam za usne, plastičan cvetić. To izgleda neće biti konačno pakovanje, ali ako i bude, da se zna da je to 4 ml :D Miriše baš prijatno i nema nikakvu težinu, i baš je prijao mojim usnama. Sjaj je jedva primetan i nežan, ali je zato hidratacija maksimalna!


Sastav: candelilla wax, shea butter, sesame oil, capryc/caprylic triglycerides, jojoba oil, castor oil, bees wax, cocoa butter,cetyl alcohol, dodecane, tangerine and palmarosa essential oils, mica.

Shimmer je u osnovi biljni vosak sa ši i kakao puterom, uljem susama, jojobe i ricinusa. Tu su i pčelinji vosak i eterična ulja mandarine i palmarose. Tu je i mica - svetlucavi mineral koji je zadužen za taj savršeni sjaj.



DA LI BISTE I VI ŽELELI DA DIVA UVRSTI OVAJ SHIMMER U SVOJU TRENUTNU PONUDU?

Podelite:

3 komentara

  1. Baš si se napisala cele nedelje o Diva proizvodima i hvala ti na ovolikoj pažnji i uloženom trudu.
    Zanima me samo zašto nisi uvrstila slike regularnih pakovanja koje si zimus poručila, sigurno su lepša od uzoraka!?
    Inače, da još nisam našla te velike stikove za koje mislim da bi bili pogodniji od ovih malih kutijica (za koje proizođač kaže da imaju zapravo 5 ml) za primenu koju sam mu namenila. Jer u ovoj ambalaži, zgodni su samo za usne i eventualno lice. Meni je međutim drago što ga nisi probala na obrazima, jer iskreno nisam ni ja. Ipak, voskovi su malo teži za one sa problematičnom kožom i ja sam ovaj proizvod onima savetovala samo za suvu.
    Pošto ne znam i dalje da li ću moći da nađem stikove, sada već razmišljam u drugom pravcu- o proizvodu sa mikama, ali kao mleko ili sprej-losion za telo. Ide i leto, više će odgovarati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Biće slika svega što imam!
      Možda ovaj skroz gornji deo obraza ispod oka, iznad jagodica, prema slepoočnicama, ne znam kako se tačno zove ako i ima ime?!? Tu bih ga sada probala :)
      Sviđa mi se ideja o svetlucavom mleku ili spreju!

      Избриши
    2. Moram da se priključim glasanju za svetlucavo mleko-losion u spreju :D

      Избриши