Diva Sheer Velvet piling za telo Fruit Cocktail


Kada pokušam da izdvojim favorita iz ponude nekog kozmetičkog brenda, prvo razmislim da li sam neku kupovinu ponovila. Međutim, kod Diva kozmetike se baš dvoumim, jer sam ponovila korišćenje i Ultimate Diva mango putera, ali i Sheer Velvet pilinga za telo! Inače, od kada sam prešla na prirodnu i kozmetiku bez štetnih sastojaka, nikako da probam neki piling za telo, a onda sam dobila ovaj na poklon :)


Sheer Velvet je bogato kremast i savršeno prija koži. Granulice rade tagav piling da je vaša koža posle ispiranja najosetnije moguće preporođena! Mekana, mekana, mekana i to dugo! Više vam neće biti potreban omekšivač u vidu kreme za neke grublje delove kože (kao što su npr. pete) jer će ovaj piling uraditi čitav posao, tako da će vam biti dobra bilo koja krema!
Ja sam dobila miris Fruit Cocktail koji je toliko dobar da sam piling mogla da pojedem! Pravo uživanje! Osim njega, postoje još 4 druge varijante: Gossip Time, Bubbly Vanilla, Lime 'n' Ginger i Minty Tangerine, koji sam posle korišćenja ovog kupila i o kojem ću pisati u budućnosti.


Ovaj piling dolazi u plastičnom pakovanju od 120 ml i to mu jedino zameram. Pakovanje je takvo (kao za kreme) da se mora prstima vaditi proizvod, pa je neminovno da proizvod dođe u kontakt sa vodom. Možda i ne mora, ali mora da se pazi, a onda nema uživanja :D Ja bih više volela da je u nekakvom pakovanju koje ne može doći u kontakt sa vodom, znači ili neka tuba ili na pumpicu :)
Inače, piling košta 450 dinara, a može se kupiti samostalno ili u setu sa Ultimate Diva ili Caroll puterom, manjem ili većem, pogledajte ovde.

Sastav: Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Dulcis (Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, glycerine, Sodium Cetearyl Sulfate, Cetyl Alcohol, Stearic acid, D- Panthenol, allantoin, benzylalcohol, dehydroacetic acid, vitamin E, perfume, xanthan gum 

U bogat sastav ovog pilinga ulaze ši i kakao puter, ulje avokada, badema i masline. Granulice dolaze od fino mlevenog vulkasnkog praha, ljuski oraha i semenki jagode. Ovaj piling će odgovarati svima, garantujem!

DA LI KORISTITE PILINGE ZA TELO I KOJI JE VAŠ OMILJENI?

Podelite:

0 komentara