Diva sapun Himalayan


Istog dana kada sam od Maje iz Diva kozmetike dobila Juvenu i Detoxify, dobila sam i ovaj sapun - Himalayan. Sapuna nema u online prodavnici i ovaj sapun ni tada nije bio namenjen za prodaju, ali kako sam ja kukala da su meni najbolji sapuni sa kokosovim uljem, Maja mi je poklonila ovaj :)

To je inače jedini sapun sa većinskim delom kokosovog ulja koje Maja pravi, jer je ona više za varijantu blažih ulja, kao što je maslinovo. Osim toga, ovo je i jedini slani sapun iz njene radionice, sa himalajskom solju.


Počela sam da ga koristim u trenutku kada mi je lice bilo u blagom breakoutu. Izbacila sam Detoxify, kremu i puder i ubacila ovaj sapun. Dakle, nega se sastojala od ovog sapuna i Granum Care losiona. I desila se ista priča kao i kod većine čistača koje uvedem: stanje se popravi i taman se obradujem, kad ono - međutim :/ Pore počnu opet da se zapušuju, lice počinje da bubri a ja sumanuto tražim novi čistač. I našla sam ga, ali o tome drugi put ;)

Himalayan ima bogatu i laganu penu koja se brzo izgubi u koži, ako me razumete. Neki sapuni tako reaguju kod mene, bukvalno mi lice usisa njihovu penu, a nekima tu istu penu skidam litrima vode. Nema nekog pravila, ili nisam dovoljno obratila pažnju kada se to dešava?
Ovaj sapun ne isušuje moju kožu lica i posle njega nema onog neprijatnog zategnutog osećaja. Meni lično ne odgovara, ali ne sumnjam da bi većini ljudi sa normalnom kožom odgovarao.

Ingredients: Сапонифицирани масла/ Saponified oils - Кокосово (Sodium Cocoate), Ши путер (Sodium Shea Butterate), Рицинусово (Sodium Castorate), кокосово млеко, розева хималајска сол (Pink Himalayan Salt) 

Osim većinskog vlasnika - kokosovog ulja, tu su i ši puter i ricinus. Ne znam koliko se moj primerak razlikuje od ovog sa prezentacije na Diva blogu i da li ima nekih dodataka ili nema, ali sve u svemu, trebalo bi da je to to.

DA LI STE PROBALE SLANE SAPUNE I KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

Podelite:

8 komentara

  1. Po nekoliko postova što sam pročitala, zaključila sam da baš voliš da pereš lice sapunima ali uvek bude neki problem. Nisi nikad razmišljala da ti možda sami sapuni ne odgovaraju? Što ne probaš neke lagane gelove ili pene za umivanje? Beleini Ultra Sensitive su skroz ok, mada su me zatezali posle (u poslednje vreme svaka umivalica me zateže pa ono) ali tu tonik i krema sve rešavaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, šta sve nisam probala za čišćenje! Od svih gelova, pena i kremastih sredstava za čišćenje, ja još uvek nisam pronašla nešto što će mi odgovarati, a dosta toga sam probala :(
      Najviše su mi odgovarali Mannini sapuni, međutim oni su otišli iz Srbije. Od tada pokušavam da im nađem dostojnu zamenu, ali to ide teže nego što sam mislila da će biti. Sada trenutno koristim neke ajurvedske, ali o tome ću pisati kada na njih dođe red :D

      Избриши
  2. Анониман18. март 2016. 11:46

    Da li smatras da su svi Mannini sapuni dobri? Mozes li mi preporuciti neki od njihovih sapuna za osetljivu koze? Posto sam ja u mogucnosti da ih nabavim. Hvala puno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako ih nabavljaš?
      Meni su dva njihova najbolja sapuna bili Kamfor (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2014/04/manna-sapun-za-ciscenje-lica-sa-kamforom.html) i Coco sa uljem čajnog drveta (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2014/10/manna-sapun-coco-sa-uljem-cajnog-drveta.html), međutim, ne znam koliko bi bili dobri za osetljivu kožu, pogotovo Kamfor :/
      Znam da je njihov sapun Ekstradevičansko maslinovo ulje (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2014/08/manna-sapun-ekstra-devicansko-maslinovo.html) i za najosetljiviju kožu. Ja sam ga koristila u nezi intimnih delova, ali ne i za lice.

      Избриши
    2. Анониман18. март 2016. 15:38

      Hvala na odgovoru. Zivim u zemlji gde se prodaju.

      Избриши
    3. Blago tebi! Ja ne mogu da prežalim njihov odlazak iz Srbije :(

      Избриши
  3. Mislim da je za zapušavanje pora u ovom sapunu odgovoran ši puter.
    Meni se ši puter pokazao kao komedogen na problematičnim djelovima tijela, ali i svaki proizvod koji ga sadrži.
    Zato bih ja u širokom luku izbjegavala i sapune u kojima je sastojak baš on...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam baš sigurna jer sam koristila sapun koji ima u sebi ši i nije mi bio komedogen :/

      Избриши