Diva krema za lice Juvena


Ova krema se krčkala na mojoj polici mesecima! Dobila sam je od Maje iz Diva kozmetike još oktobra prošle godine, ali tada sam negde i menjala rutinu odnosno čistače, probala sam njih nekoliko i nijedan mi nije odgovarao, pore su se sve više zapušavale a moje lice je bivalo sve gore, pa nisam htela dodatno da ga izlažem i novoj kremi. I tako je to malo potrajalo dok sam se ja usudila da je probam, naravno, kao noćnu kremu. Moram da napomenem da me je Iva sa bloga Prirodna kozmetika malo ohrabrila, svojom recenzijom ove kreme.


Ja sam dobila tester, a standardno pakovanje sadrži 30 ml i košta 600 dinara. Krema dolazi u staklenoj ambalaži, što je veliki plus!

Juvena krema je prevashodno namenjena podmlađivanju i regeneraciji kože tokom noći. Narandžaste je boje koja potiče od ulja pasjeg ili vučjeg trna. Na dodir je veoma bogata ali je moja koža odlično podnela, bez osećaja težine i masnoće. Ujutru bi mi koža izgledala divno, mekano i nahranjeno. Ova krema nije izazvala zapušavanje pora, pa tako ni bubuljice i akne, jeeeeee!


Ja bih Juvenu preporučila za svaki tip kože jer kao noćna nega neće smetati nijednom tipu kože. Kako je krema organska i u svom sastavu sadrži kvalitetna ulja pasjeg trna, koštice nara, arganovo, makadamija i jojobino ulje, aloe veru, proteine ovsa i pirinča kao i alantoin, jasno vam je da je odlična nega i regeneracija zagarantovana!

Sastav: Aqua, Cetearyl Whaet Straw Gycosides, Simmondsia Chinensis (Jojoba*) Seed Oil, Hippophae Rhamnoides L (Seabuckthorn* ) oil, Cetearyl Alcohol, Punica Granatum (Pomegranate*) Seed oil, Argania spinosa (Argan*) kernel oil, squalane, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut*) Seed Oil,  hydrolyzed oat protein,hydrolyzed rice protein, Glycerin, sodium lactate, Caprylic/capric tryglicerides, Aloe Barbadensis (Aloe), Cetyl Alcohol, Calendula Officinalis (Calendula*) flower Extract, d-panthenol, coco caprylate, allantoin, dehydroacetic acid, benzyl alcohol, Cymbopogon (Palmarosa) martini grass oil, xanthan gum, perfume (natural)

*iz organskog uzgoja

Ja ću sigurno opet koristiti ovu kremu, a slobodno je mogu i vama preporučiti :)

DA LI STE PROBALI JUVENU?
KOJA JE VAŠA OMILJENA NOĆNA KREMA?

Podelite:

4 komentara

  1. Cao Ana, evo citam sada tvoj post i hocu da te pitam da li si ovu kremu kasnije koristila jos koji put?
    Razmisljam da li da je isprobam, bas me privlaci. Zaparavo, dvoumim se izmedju nje i stay matte Diva kreme, s obzirom da sam ti vec pisala na nekim postovima da imam masnu kozu...
    Ja za sada koristim Natura Siberica liniju i stvarno sam zadovoljna, ali bih voljela da imam u opticaju jos neke cisto da bih mogla da mjenjam s vremena na vrijeme, da se koza ne bi zasitila jedne.
    Tu je i Marigold krema za masnu kozu koja je na "cekanju" dok ne potrosim ovu koju sad koristim za nocnu njegu.
    Da, zaboravih da napomenem da bih Juvenu koristila u nocnoj njezi a u dnevnoj bih se zadrzala ipak jos neko vrijeme na Siberici.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je Juvena za noć, meni je stvarno odgovarala, mada ja imam mešovitu kožu. Moji masniji delovi (čelo i brada) nisu reagovali loše na Juvenu, pa predpostavljam da bi odgovarala svima.
      Meni Stay Matte uopšte nije odgovarala, za divno čudo!
      Marigold jeste, i njoj sam se nekoliko puta vraćala!

      Избриши
  2. Ispada da ti je "teza" krema vise odgovarala od stay matte :)! Mozda zato sto si stay matte nosila ispod pudera pa je, kako sam shvatila Maju, pojacavala komedogenost pudera...
    Da li si je probala bez pudera? I vidim da si njome bila zadovoljna kao nocnom njegom.
    Inace, ovo nije post na tu temu, ali cu napraviti malu digresiju :): hidrolat od zalfije je ipak supre stvar, kad mi lice prosija u toku dana ( a mora neminovno), odmah matiram i osvjezim njime pa sam zadovoljna i trosim vec drugu flasicu.
    Kada ce post o njemu, voljela bih i tvoje utiske da procitam :)?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Stay Matte mi je bila loš kao dnevna, ali i kao noćna mi više odgovara Juvena, pojma nemam zašto, još uvek.
      Što se pudera tiče, još uvek nisam našla neki nekomedogeni :) ali sada ga i izbegavam, s obzirom da je leto ali i da nemam toliku potrebu za njim jer sam smirila lice. Stay Matte sada koristim samo na vratu :)

      I meni se Žalfija pokazala odličnom i biće uskoro post o njemu, obećavam! Hvala ti na interesovanju! :* <3

      Избриши