Diva Detoxify sapun


Možda ste primetili da svaki dan pišem? Ove nedelje sam slobodna pa ću se potruditi da napišem i objavim zakasnele recenzije, kojih ima zaista puno! Sve vam govori podatak da sada objavljujem recenzije proizvoda koje sam kupila ili dobila najesen!

Tako je bilo i sa ovim sapunom. Dobila sam ga od Maje Dive :) kao novitet iz njene ponude. Ovaj sapun je prevashodno namenjen masnoj koži, teži 80-85 grama i košta 250 dinara, a možete ga naručiti ovde.

Svi vi znate koliko je moje lice zahtevno i specifično. Moja koža definitivno nije masna, samo su pore sklone zapušivanju i to baš baš, pa mi se tako javljaju i akne. Čistač tu ima veliku ulogu, jer ako mi ne očisti dobro pore, one će se brzo zapušiti i već za dva/tri dana ja ću imati situaciju na licu :(
Nažalost, tako je bilo i sa ovim sapunom. Prvih par dana mi je bio dobar i baš sam se obradovala. Međutim, nakon nekih nedelju dana, pore su opet počele da se zapušavaju i nije pomoglo ni totalno odmaranje kože u vidu ne korišćenja kreme i pudera. Definitivno sam morala da prestanem da ga koristim za lice ali sam ga prebacila na telo :D

Moja koža tela definitivno nije masna, naprotiv, ali nisam želela da bacim sapun. Detoxify nema neki fenomenalni miris kakve želimo kod proizvoda za tuširanje, ali šta da se radi, ionako se miris ne zadržava na koži. Sapun jeste malo isušivao kožu, još ga ja koristila u sred zime, ali daleko od toga da mi je dehidrirala ili se isperutala. Bogata krema za telo nakon tuširanja i nema zime :D

Diva kaže da ovaj sapun nežno čisti kožu bez prekomernog isušivanja, i ja bih se složila. Mom licu ipak ne odgovara nežno, zato mi uglavnom svi ti njeni sapuni ne odgovaraju na duže staze, to je neki moj zaključak. Do sada mi je najbolji bio OMH koji sada ima i Twist verziju, ali njega još uvek nisam probala.

Sastav: Sodium Olivate, Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Avocadate, Sodium Castorate, activated charcoal, glycerin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Pimpinella Anisum (Anise) oil,  Cymbopogon flexuosus (Lemongrass) Oil

Iako je u INCI listi maslinovo ulje na prvom mestu, tu su i palmino, kokosovo, avokadovo i ricinusovo koje obezbeđuju neljigavljenje i bogatiju penu. Tu su aktivni ugalj i eterična ulja lavande, ruzmarina, anisa i limunove trave, koja bi ovaj sapun trebalo da približe masnokošcima. Možda bi ovaj sapun i odgovarao onima čiji je jedini problem mašćenje, a ne i brzo i lako zapušavanje pora? U svakom slučaju, verujem da bi onima sa normalnom kožom baš odgovarao :)

DA LI STE PROBALI DETOXIFY?
KOJI JE VAŠ OMILJENI DIVA SAPUN?

Podelite:

0 komentara