Bourjois Air Mat tečni puder


Surfujem ja tako netom pre šest meseci i naiđem na ovaj Bourjois novitet. Odmah me privuku nazivi kao što su vazdušasto i matirano a onda još od onoga što mi prija na Jasminovom sajtu: neprimetno, ravnomerno prekrivanje, bez efekta maske, savršen ten, nenašminkan osećaj, vazduh i samo vazduh i šta ti sve još ne! I gotovo, već sutradan sam otišla do radnje i kupila nijansu 04 Beige.


Do tada nikada nisam koristila Bourjois pudere. Odavno sam merkala Healthy Mix, ali nikako da se usudim da ga probam. Po meni, Bourjois puderi imaju malo jaču cenu u odnosu na druge drogerijske brendove. Međutim, ovaj francuski brend postoji više od 100 godina, pa mu se ipak može verovati. Kod nas se mogu kupiti u Jasmin drogerijama, nisam sigurna za ostale.


Air Mat puder dolazi u plastičnom pakovanju od standardnih 30 ml i košta 1500 dinara. Može se izabrati jedna od 6 nijansi: 02 (Vanille), 03 (Beige Clair), 04 (Beige), 05 (Beige Dore), 06 (Hale Clair) i 07. Ja sam se dvoumila između 04 i 05 i dopustila prodavačici da me ubedi da uzmem 04. Sada znam da je trebalo da uzmem tamniju, ali kako su jesen i zima odmicali, tj. kako mi je ten postajao svetliji s vremenom, ova nijansa i nije ispala tako loša.


Puder je zaštićen folijom i miriše baš fino. Tečan je i srednje gust, međutim odmah sam ustanovila da mojoj koži ne odgovara :(


Odmah po nanošenju imala sam utisak da su mi problematični delovi lica samo još više naglašeni. Nisam bila zadovoljna prekrivanjem rupica koje imam, a dodavanjem drugog sloja samo sam dobila težinu na licu i ono što nisam želela: previdljiv puder i naglašeni problematični delovi. Jedino što lepo izgleda pod njim su mesta gde mi je koža neproblematična i, naravno, maaaaalo masnija.


Što se samog lica tiče, ovaj puder zahteva hidratantniju podlogu, ako već nemate masno lice. Nije u potpunosti nekomedogen, ali ako nemate većih problema na licu, neće vam zapušiti pore i neće uzrokovati akne. Lice će vam lepo mirisati :)


Ako vam lice nije dobro hidrirano, moguće je da će ovaj puder naglasiti sitne borice. Situacija se može popraviti korektorom, ali ja uvek tražim neki puder koji neće zahtevati bazu, korektor, neki finiš i sl. Moje lice se sa ovim puderom nije prosijalo uopšte. Ne znam da li bi tako bilo i tokom letnjih meseci, ali za zimu je, što se toga tiče, savršen!


Proizvođač ga je baš nahvalio, a ja i nisam toliko zadovoljna. Ako bih ga nekome preporučivala to su osobe sa masnijom ili dobro hidriranom kožom, sa dobrim i neproblematičnim tenom. Ja ga neću ponovo kupovati.


Što se sastava tiče, silikoni su veoma zastupljeni, ali kod pudera ih je teško zaobići. Ja kod pudera ipak gledam komedogenost najviše, a Air Mat, što se toga tiče, ime jedan od boljih sastava :)

DA LI STE PROBALI AIR MAT?



Podelite:

4 komentara

  1. Анониман26. март 2016. 02:28

    Da li si probala Deline ?
    http://www.ilirija.si/sl/deline/tekoci-pudri-deline

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, mada sam čitala da nema neku prekrivnu moć i da su nijanse malo čudne :/

      Избриши
  2. Анониман27. март 2016. 00:38

    A Balea Teint Perfektion?
    https://www.dm.de/balea-teint-perfektion-magic-teint-creme-2in1-p4010355018267.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, ali to je prajmer, ne puder ili tonirana krema. Ja sam od prajmera probala samo Art Deco bez silikona :)

      Избриши