Balea maska za kosu Vanila & Bademovo ulje


Na kupovinu ove maske sam se odlučila čitajući veoma pozitivnu recenziju jedne od blogerki koju pratim preko Bloglovin'a, ali sada ne mogu da se setim tačno koje :/
Kod Balea kozmetike je vrlo pohvalno to što paze na sastav tj. što ima nekih proizvoda koje imaju vrlo prihvatljiv sastav, bez nekih veoma štetnih sastojaka, a takva je i ova maska.


Ovu masku sam kupila još oktobra prošle godine, u dm drogeriji, naravno. Koštala je 285 dinara, za šta dobijamo 200 ml proizvoda. Plastično pakovanje je za moj ukus malo uže. Više volim plića a šira pakovanja i nikada mi neće biti jasno zašto se svi proizvodi ne pakuju tako :)


Maska je zaštićena folijom, što je za svaku pohvalu! Tekstura je lagana i tečnija nego što sam očekivala a miris je božanstven. Voleće ga svi koji vole slatke mirise, ali nije zagušljiv ;)


Posle pranja kose šamponom, ja ovu masku držim na kosi minimum 10 minuta. Nakon ispiranja, kosa je mekana kao svila, što bi rekli oni koji pišu reklame za kozmetičke proizvode. Kosa klizi pod prstima, nema nikakvog mršenja a potreba za hidratacijom je zadovoljena.


Balea nam poručuje da sa ovom maskom dobijamo intenzivnu negu i sjaj, i ja bih se složila. Oni preporučuju da je držimo 2-3 minuta, ali ja maske i balzame držim uvek duže, jer mi je kosa prirodno suva a u zimskom periodu je dodatno mučim fenom i peglom. Sve u svemu, ova maska je fenomenalna i sve vam govori podatak da sam kupila još jedno pakovanje!


Sastav nije idealan, ima tu alkohola i sintetike, ali za jednu drogerijsku jeftinu masku bez silikona je sasvim prihvatljiva, s obzirom na učinak!

DA LI STE PROBALI OVU MASKU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

1 komentara