Alverde šampon Cvet limuna & Kajsija


Toliko sam želela da pronađem odgovarajuću negu za kosu od Alverde proizvoda. Probala sam ih gotovo sve, pa čak i onaj za masnu kosu, iako je moja kosa prirodno suva. Čak sam pronašla i omiljeni balzam pa sam tom logikom odlučila da probam još jedan Alverde šampon, posle niza razočarenja, i to baš ovaj, sa Cvetom limuna i kajsijom.


Ovaj šampon dolazi u standardnom pakovanju od 200 ml i košta 240 dinara. Naravno, može se kupiti isključivo i samo u dm drogeriji. Po meni, on se ni po čemu specijalno ne razlikuje od svih Alverde šampona koje sam probala, osim po mirisu. Šampon me nije oduševio i sa njim dobijam rezultat čiste kose tokom tri dana, već četvrtog perem kosu :) To je neki standard sa svim šamponima kod mene. Čim ja moram kosu da operem pre četvrtog dana, znači da mi šampon nije dovoljno dobar.
Već sam rekla da mi je kosa prirodno suva i dužina mi nikada nije masna, ali teme ume da počne da se masti i tada i perem kosu. Takođe, teme ume da počne i da svrbi, što mi je još jedan znak da je zrelo za pranje :D
Kosu i teme tokom pranja šamponiram dva puta i ono što je dobro je da se kosa tokom pranja ne mrsi kao što se mrsila sa nekim drugim šamponima.

Alverde kaže da ovaj šampon daje sjaj kosi. Moja kosa inače sija :D :D :D tako da na to ne obraćam pažnju mnogo. Hidriranje kose je zadovoljavajuće.


Sastav osnove ovog šampona je klasičan za Alverde a dobijamo i ekstrakte limuna, kajsije i ovsa ali i ulje kore limuna.

Ja sa ovim šamponom završavam isprobavanje Alverde šampona i bacam se na neke druge bez štetnih sastojaka.

DA LI STE PROBALI OVAJ ŠAMPON?
DA LI VAM ODGOVARAJU ALVERDE ŠAMPONI?

Podelite:

2 komentara