Alverde Camouflage korektor


Inače se ne zadržavam kod korpica sa kozmetikom kojoj ubrzo ističe rok trajanja, i stvarno ne znam šta mi se desilo tog dana u dm drogeriji kada sam kupila ovaj korektor! Znam samo da mi je bio potreban korektor i toga sam se setila kod kase, videla ovaj i natpis kamuflaža i gotovo, otkucano, hvala lepo, doviđenja!

Kada sam došla kući imala sam šta i da vidim! Korektor u stanju žvake, niti može da se proba, a najmanje nanese na kožu. Probala sam, ali neuspešno. I ono što sam nanela - jedva sam skinula! Ljudi moji: ž v a k a!


Nije mi žao para, platila sam ga samo 260 dinara. Žao mi je što je korektor možda i dobar, ali je mene toliko taj događaj razočarao, da se više ne bih usudila da ga kupim, šta znam :/ A da ne pričam o tome da me više te korpice neće zavarati!


Ovaj korektor dolazi u dve nijanse, a ja sam uzela tamniju, 002 Beige. Po otvaranju mi se činila dosta svetlijom nego što mi je potrebno, a možda je i to do brzog isteka roka?


Alverde nam poručuje da ovaj korektor sadrži prašinu sunčevog kamena! I baš me zanima kakav je :)

Moje pitanje je da li je neko probao ovaj korektor i kakvi su utisci?

Da li inače kupujete kozmetiku i šminku kojoj ubrzo ističe rok trajanja?

Podelite:

6 komentara

  1. Pa što ga ne slika iznutra da vidimo? XD haha, dekorativu ne kupujem ako joj ističe rok, ali za preparativu mi uopšte nije problem pogotovo kad je u pitanju nešto za telo! :) imam ovaj korektor, nikako da ga potrošim, lepo miriše, ali utapkavam ga 100 god. nikako lepo da se sjedini sa kožom oko očiju.. uvlači se u borice.. okej prekriva, ali to jedino :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bila sam ubeđena da sam ga slikala! I dalje sam ubeđena da jesam, ili bar mislim da jesam :/ Tražila sam sliku danas nekoliko minuta, i nigde je nema. A kako sam korektor odmah bacila, nisam mogla naknadno da slikam :/
      Ja sam i htela da ga koristim na flekicama i ožiljcima! :)

      Избриши
  2. Анониман06. март 2016. 19:55

    Zvaka ?! Bruka :|. Imala sam ovaj korektor i nije bio los, kremast je, fino se razmazuje, ali onaj miris, joj :). Sto se dekorative tice, skoro sam htela da kupim neki ruz u jednoj radnji u Starom podzemnom, kad vidim - rok do aprila 2016, odmah sam odustala ali radnica mi je rekla da ne treba da imam predrasude (??) i da nista nece da mi fali, kaze 6 meseci gore-dole, svasta .. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha alal vera toj radnici i tome što nema predrasude! :D

      Избриши
  3. Nisam probala i nekako se ne usudjujem da uzmem njihovu dekorativu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jeste dosta blaga šminka, bar ono što sam ja probala :)

    ОдговориИзбриши