Alkaloid Young Derm tečni puder br. 5


Ne sećam se kada sam se prvi put našminkala onako kompletno i samostalno ;) ali znam da je prvi tečni puder koji sam kupila bio ovaj! Tačno se sećam, bila sam prvi razred srednje škole, probala sam ga kod drugarice i kupila sam ga, za sopstvene potrebe :) Mada, sve moje drugarice su koristile isti, retko koja je baš imala para da kupi neki bolji a i u to vreme nije bilo drogerija i izbora kao danas.
Sećam se da sam bila oduševljena kako mi je stajao i da sam baš bila zadovoljna. Toga sam se setila i negde na početku 2014. godine, kada sam rezimirala šta sam od kozmetike i šminke koristila kada sam bila najzadovoljnija svojom kožom, i rešila da sada (tada), posle 15 godina, opet probam ovaj puder :)


Young Derm sam našla u Lillyju. Koštao je nekih 350 dinara maksimum. Dolazi u plastičnom pakovanju od 50 ml, što i nije tako standardno za pudere. Ne znam da postoji jeftiniji puder od njega.
Ja sam odabrala nijansu broj 5, a postoji i nijansa 6.
Preporučuje se mladoj kombinovanoj i masnoj koži. Ispod poklopca ima zaštitnu foliju, što je baš pohvalno.


Po istiskivanju se čini vrlo gust i delovao je onako kako sam je ga upamtila: da će dobro prekriti nedostatke. Međutim, po nanošenju mi se uopšte nije dopao :( Prvo mi je miris bio baš iritantan (njega uopšte nisam upamtila) a onda je nekako nestao na koži u smislu da su se nedostaci samo naglasili a ostatak kože se nekako samo umastio.


Probala sam da ga nanesem i prstima, i četkom, i blenderom i rezultat je bio isti: ne valja! Nijansa mi je bila svetla pa sam dodavala Alverde pigment. Tada je delovalo malo bolje ali opet to nije bilo to. Onda sam nekako shvatila da, ako mi je već ovaj puder odgovarao kada sam imala 15 godina, verovato je to bilo do mladosti moje kože, ili što za bolje nisam ni znala :/ Danas mi ne odgovara nikako, i sumnjam da bi odgovarao bilo kome ko već nema tzv. porculanski ten.


Proizvođač kaže da ovaj puder deluje antibakterijski i antiflamatorno (protivupalno). Da je totalno nekomedogen baš i nije.


Međutim, sastav je katastrofalan! Sintetika, jeftini ovlaživač, SLS, parabeni, parfem.... Ne znam čemu pre da se čudim :D

Pogađate, ja ovaj puder nisam stigla ni da potrošim pre isteka roka trajanja, a nešto i ne žalim zbog toga ;)

DA LI STE NEKADA KORISTILI YOUNG DERM?
KOJI JE PUDER VAŠEG TINEJDŽ DOBA?

Podelite:

4 komentara

  1. Zdravo, ja sam iz Beograda i pre sam imala priliku da ga jednom kupim ali je nestao iz ponude, nemogu nigde da ga nadjem. Reci mi gde si ga kupila.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ranije koristila taj puder br 5 i jako sam bila zadovoljna jedini puder koji je u to vreme odgovarao mojoj koži i koji je bio po pristupačnoj ceni. Danas kada sam probala u novom pakovanju sa dodatkom kamilice kao da to nije taj puder.razočarenje u bukvalnom smislu.ni nalik onom starom. Mnogo je redji i svetliji u suštini isto kao što si objasnila u tekstu. Slažem se u potpunosti da nije dobar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ipak je do novog pakovanja i formule. Šteta što dobre stvari ne traju :(

      Избриши