Potrošeno u januaru


Dragi moji, nadam se da nema potrebe da vam se (opet) izvinjavam jer strašno kasnim sa postovima i recenzijama i da vam ponavljam da će tako biti do leta, a ja sam prva najnesrećnija zbog toga :(

Veče Dana zaljubljenih je prvi dan u ovom mesecu kada sam pronašla malo vremena za blog. Da li da se smejem ili da plačem, prosudite sami :)

U januaru sam potrošila boga oca, koliko vidim! Idemo redom:

1. Alverde mleko za telo Kakao & Hibiskus, o kojem sam prvi put pisala ovde, je ko zna koje pakovanje po redu i moj favorit kada su prirodna mleka za telo u pitanju!

2. Neutro Roberts Derma Zero stik, o kojem sam pisala ovde, mi je trajao mesecima i mesecima. Odličan je za dezodorans bez aluminijuma ali ne pruža savršenu zaštitu, kako obećava ;)

3. Alverde balzam za kosu Badem & Argan, o kojem sam pisala ovde, je sasvim ok i ako imate zahtevnu kosu kao ja :)

4. Alverde pena za umivanje lica Limeta & Jabuka, o kojoj sam pisala ovde, je totalno razočarenje. Na kraju sam je koristila za tuširanje, jer je za moju problematičnu kožu lica preslaba :(

5. Balea Urea krema za ruke, o kojoj sam pisala ovde, mi je bila krema za posao i mogu da kažem da sam je sa uživanjem potrošila. Svakako vredi ponoviti ovu kupovinu!

6. All Naturals Miracle Vitaoil, o kojem sam pisala ovde, mi nije pomogao sa ožiljcima na licu, zbog čega sam i počela da ga koristim. Izazvao je nove akne, zbog čega sam i prestala da ga koristim na licu.

7. Alverde Vital + krema za oči, o kojem sam prvi put pisala ovde, je ustvari serum i to i za oko usana ali ja bolju prirodnu okoloočnu mazalicu nisam pronašla. Kad god probam nešto drugo, shvatim koliko je Vital + bio bolji!

8. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte u nijansi Catwalk Cayenne više ne postoji u ponudi, ali sam ga ja slatko iznosila poslednje dve godine :)

9. Benton High Content Steam Cream, o kojoj sam pisala ovde, je fenomenalna krema i žao mi je što nisam naručila full pakovanje!

10. Alverde puter za stopala Limeta, o kojem sam pisala ovde, je odličan, posebno u kombinaciji sa Diva pilingom za telo! Kupovina je ponovljena, čisto da znate :)

11. Ultimate Diva puter za telo Tangy Vanilla, o kojem ću tek pisati, pruža savršenu hidrataciju i miriše božanstveno!

12. Ultimate Diva puter za telo Special Edition, o kojem ću takođe tek pisati, je još jedan savršeni puter sa savršenim mirisom!

13. Diva Caroll puter za telo je još jedan puter čiju recenziju nisam stigla da napišem pre nego što sam ga potrošila, ali vam mogu reći da je i on savršen i po meni najhidratantniji i najhranljiviji od svih Divinih putera koje sam do sad probala.

DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ MOJE JANUARKE PONUDE :D I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

2 komentara

  1. Meni All naturals kozmetika generalno prija, verovatno zato što mi je koža suva i osetljiva. Alverde puter za stopala je takože moj favorit!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, imam utisak da je mnogo lakše naći dobar proizvod za suvu kožu, nego za problematičnu :)

      Избриши