Olival CC krema sa uljem smilja



Početkom decembra prošle godine kontaktirali su me iz Olival Srbija radi predstavljanja noviteta u vidu CC kreme i pitali me da li želim da je probam. Šta mislite, koliko dugo sam razmišljala? ;)
O Olivalu sam pre toga samo čitala i već stvorila neki pozitivan utisak. Bilo mi je baš drago kada sam videla da još jedan brend prirodne kozmetike dolazi na naše tržište i da im je ponuda sve veća i veća. Njihovo Čarobno ulje već stoji na mojoj listi želja!


Za one koji ne znaju, Olival je kozmetički brend iz Hrvatske, sa tradicijom dužom od 20 godina. Sve što vas interesuje možete pročitati na njihovom sajtu, koji je savršeno pregledan i informativan. Na srpsko tržište su došli pre nepunih godinu dana i mogu se kupiti u dm drogerijama.


CC krema sa uljem smilja je zamišljena da u jesenjim i zimskim danima produži preplanulost koju svi dobijemo tokom sunčanog leta. Ja do sada nikada nisam probala BB i CC kreme (iako sam imala želju) zbog akni koje mi redovno izbijaju zbog korišćenja raznih dnevnih krema.
Kada sam prvi put čula za termin CC krema (color correction=korekcija boje) odmah sam se zainteresovala da tečni puder zamenim ovim proizvodom, ali sam uvek odugovlačila sa tom probom.


I onda je na moju adresu stigla ova krema i ja sam bila presrećna i odmah se pohvalila na facebooku. Moje raspoloženje je brzo splaslo kada sam pročitala komentare sa akcentom na sastav ove kreme i tek tada ga ustvari i pogledala, na mom primerku. Baš sam se razočarala kada sam shvatila da Olival i nije toliko prirodna kozmetika tj. da nemaju svi njihovi proizvodi sastojke koje izbegavam, kao što su silikoni, ali o tome ću malo kasnije.


Olival CC krema dolazi u plastičnom pakovanju sa pumpicom koje je jedno od mojih favorita jer ne dopušta dodir sa kiseonikom i spoljašnom sredinom pri svakom nanošenju kreme tj. otvaranju proizvoda. Ono što je nezahvalno je to što je to isto pakovanje neprovidno pa se ne zna kada smo pri kraju, ali to i nije veliki minus.


Ja sam dobila nijasnu Medium, a  postoji još i Light nijansa, za one sa svetlijom kožom. Meni su nijansu pogodili i u ovih zimskim danima mi je savršena!


Doziranje je odlično i meni treba taman toliko kreme koliko izađe prilikom jednog nežnog stiska :) Krema je malo gušća u odnosu na standardne kreme, više je kao tečni puder.


U prvi mah sam mislila da će mi biti tamna na licu, ali po nanošenju ona se tako lepo upije i zaista da samo taj preplanuli izgled koji se savršeno stopio sa mojom prirodnom bojom. Postiže se zdrav sjaj, lice živne i nahrani se. Hidratacija je baš zadovoljavajuća i tokom ovih zimskih meseci ja nisam imala problema sa mašćenjem.

Prekrivenost je blaga ali iskreno, neki puderi su umeli manje da pokriju nego ova krema! Oni koji me redovno prate znaju da imam problematičnu kožu sklonu aknama, kao i crvene i bordo flekice i rupice na obrazima. Olival CC kema nije uspela sve to da prekrije, naravno, ali sam isti osećaj imala kao i sa nekim puderima koje sam koristila. Sve u svemu, nisam sigurna da je ova krema pogodna za kožu sklonu aknama i da bi se mogla svakodnevno koristiti :/
Najduže na licu mi je bila nekih 12 sati i umela je malo da mi se skupi u nekim uglovima, ali ne i da se prosija, mada je koristim u zimskim mesecima. Inače, ja generalno nemam problem sa mašćenjem lica i uvek kažem da ja ustvari nemam masnu kožu, samo sklonost ka zapušavanju pora.


Olival kaže da se sa ovom kremom postiže prekrivenost bez efekta maske, sa čim se slažem, u globalu. Po meni ova krema može zameniti tečni puder, a onima sa savršenim tenom bih je svakako preporučila kao savršenu zamenu za puder.


Olival kroz ovu kremu predstavlja smilje, poznato kao cveće koje nikada ne vene, čak i kada se ubere. Ono raste u medeteranskim krajevima i između ostalog se koristi i kod kožnih oboljenja. Mene je baš zainteresovalo jer sam čitala da pomaže kod ožiljaka i fleka i da regeneriše kožu. Međutim, smilje se u sastavu ove kreme nalazi tek u drugoj polovini na INCI spisku, tako da ne bih svoj sud o njemu iznosila kroz utiske o ovoj kremi ;) Najverovatnije ću probati neki drugi proizvod, kao što je npr. hidrolat ovog ulja :)


Kako smo se već dotakli sastava, moram da kažem da nisam oduševljana niti zadovoljna količinom silikona u ovoj CC kremi, kao ni nekom sintetikom i alkoholima. Ako je za neku utehu, ja ovu kremu gledam kao tečni puder, i tu sam spremna malo i da popustim, sve dok definitivno ne potvrdim njegovu komedogenost.


Olival ovu CC kremu preporučuje svim tipovima kože, a ja bih je pre preporučila onima sa normalnom kožom kojima je potreban prijatan osećaj i sjaj i taj famozni suncem okupani izgled. Crvenilo neće biti savršeno prekriveno, ali ćete hidrataciju, prirodan izgled  i nahranjenost sigurno dobiti!

DA LI STE ISPROBALI OVU CC KREMU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?
DA LI POSTOJI NEKA CC KREMA KOJU BISTE MI PREPORUČILI DA PROBAM?


Podelite:

11 komentara

  1. Nisam isprobala ovu kremu, od Olivala me vise privlace zlatno ulje i oni kao losioni za tijelo :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja trenutno koristim ovu kremu i veoma sam zadovoljna učinkom. :) Stvarno daje malo života koži koja u ovo doba ume da bude sivkasta, prijatna je na licu i meni sasvim dovoljna kao baza. Olival stvarno ima proizvode sa super sastavom, ali kod ove kreme sam znala da će stvari biti malo drugačije. Meni je to okej što se pudera i toniranih krema tiče, ne bežim ni od hemijskih filtera ni od silikona, jer se ipak radi o dekorativnom proizvodu, ne oslanjam se na to za negu lica. A ovde ipak i ima nekoliko ulja, pčelinji vosak, lanolin, što sigurno doprinosi tome da mi ova CC krema ne isušuje kožu. :) Pisaću i ja uskoro nadugačko i naširoko, ovo su samo neka glavna zapažanja. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Anči, makar da imaš u vidu http://purebeauty.rs/kozmetika/make-up-za-lice/bb-kreme/ Sastav AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, COCO-CAPRYLATE, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, BORON NITRIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, LEPTOSPERMUM SCOPARIUM (MANUKA) OIL, PUNICA GRANATUM (POMEGRANATE) SEED OIL, DEHYDROACETIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SODIUM HYALURONATE, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)

    ОдговориИзбриши
  4. Koju je ovo kremu Iva postavila, ne mogu da otvorim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lily Lolo brend, ali ne radi im sajt :( https://m.facebook.com/prodaja.kozmetike.purebeauty/?locale2=sr_RS

      Избриши
    2. Ne, ne koristim ja ništa na licu, ali ima dobar sastav ;)

      Избриши
    3. Ti kao i ja :). Stavim puder 1 u sto godina. Pa sam koristila BB kreme, sve sam na kraju razdavala okolo, ali ako postoji nešto dobro u toj kategoriji vrijedi znati!
      Hvala Ivo, i javljam ti za onaj gel što si mi preporučila, toliko bih bila srećna kad bi mi rješio problem!

      Избриши