Avon Planet Spa Sweet Sensuality parfimisani sprej za telo


Ovaj sprej sam kupila baš odavno i nikako da počnem da ga koristim. Pre par nedelja sam ga se (opet) setila i rešila da ga dovršim tokom ovih hladnijih meseci, kada nam je potrebna topla senzualnost, kako je Avon nazvao ovaj mirisni sprej.


Avon sam koristila kao luda do pre par godina, kada sam izbacila 99% hemije i sintetike iz moje nege. Liniju Planet Spa sam najviše volela. Koliko vidim na njihovom sajtu, ovaj sprej je i dalje u ponudi i trenutno je na akciji za 429 dinara, a inače košta 640. Dolazi u plastičnom pakovanju sa raspršivačem i sadrži 100 ml mirisne tečnosti.

Miris je zaista divan. Jak, intenzivan, sladak da prelazi u gorko, ali prijatno :D Ja ga koristim kao parfem, tako što naprskam pulsne tačke, ali i neke delove tela. Nažalost, kako je ovo tek parfimisani sprej, miris se ne zadržava dugo i ne može zameniti parfeme. Ali je fantastičan za dan i instat podizanje raspoloženja i samopouzdanja.


Sastav je, naravno, kritičan jer je alkohol na prvom mestu, što će reći da je većinski vlasnik :) Brzo dolaze i ekstrkti jasmina i vanile, pa otuda da slatkoća i opojnost.

Ovaj sprej svakako vredi probati jer je jeftin a sigurno će vam popraviti hladne zimske dane

DA LI STE PROBALI OVAJ SPREJ?
KOJE ZIMSKE MIRISE VI VOLITE?

Podelite:

2 komentara