Alverde Deo krema Limun trava & Žalfija


Prošlog leta Alverde je izbacio novi deo proizvod - kremu sa limun travom i žalfijom. Čim sam je ugledala, odmah sam je ubacila u svoju korpu. Ja preferiram dezodoranse u stiku a Alverde je do tada u svojoj ponudi imao samo roll-on i sprej varijantu. Krema nije stik, ali mu je najpribližnija.


Sa probom sam odugovlačila do pre mesec dana. Sada znam da je tako bolje, jer bih nezadovoljnija bila da sam ovu deo kremu testirala tokom letnjih meseci. Koristim je svakodnevno od januara i moj kompletni utisak je da ova krema prosto nije dovoljna :(


Dolazi u pakovanju od 50 ml i košta 280 dinara. Plastično obrnuto pakovanje je lako za upotrebu a poseban plus bih dala zaštitnoj traci na poklopcu.


Po otvaranju sam se najprijatnije oduševila mirisom koji je tako savršeno svež! Tekstura kreme je srednja ali je po nanošenju na pazuh nekako previše vlažna i treba joj neko vreme da se upije.


Ne ostavlja tragove na odeći i ne iritira. Miris se zadržava na koži, što mi je čudno za Alverde ali ono što je ipak najbitnije je to da ova krema ne pruža dovoljnu zaštitu. Par sati da, ali celo radno vreme i više - ipak ne :(


Koliko će ova krema biti delotvorna mnogo zavisi i od materijala od kojeg je vaša odeća pa ne zaboravite da je pamuk zakon! Pozitivna stvar je ta da se znoj ne oseća oko vas (bar je takav slučaj kod mene) ali ne zaboravimo da je sada ipak zima, i ako ima dana kada bude i 20C ipak se, posle ovog iskustva, ne bih usudila da ovu kremu koristim leti.


Alverde je ipak preterao sa rečima kao što su 24h zaštita ali i sa svime ostalim, nažalost. Ova krema ipak nije ono što treba zaposlenoj modernoj ženi :(


Sastav ove kreme je standardan za Alverde kozmetiku. Primetila sam da baš forsiraju sojino ulje! Tu su i suncokretovo ulje, ekstrakt limunove trave i žalfije, hamamelis i vodica lista žalfije i cink, između ostalog. Šta više i očeivati za nepunih 300 dinara? :D

Ja kupovinu neću ponoviti, a ne bih ovu kremu dalje ni preporučivala. Kod jedne koleginice blogerke sam pročitala pohvale o jednom novom dezodoransu pa sam pohrlila da ga kupim.

DA LI STE PROBALI OVU DEO KREMU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

12 komentara

  1. nisam probala ovu kremu ali sam koristila GARNIER NEO i sa njim sam bila bas zadovoljna. Sada sam presla na isprobavanje nekih drugih proizvoda ali se definitvno vracam na NEO kremu :D

    ОдговориИзбриши
  2. http://prirodni-dezodorans.webs.com/proizvodi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima ovih dezodoransa koliko hoćete- Freshka gora, Sabi handmade, Herbateria, Herbalia...

      Избриши
  3. Pošto imam izražen problem sa pojačanim znojenjem ne usuđujem se još uvek da probam "prirodne" dezodoranse. Najbliže što sam tome prišla je Nivea Powder fresh ili tako nešto pošto ne sadrđi aluminijum i on mi je bio OK:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, teško da će prirodni dezodoranski pružiti samopouzdanje osobama sa pojačanim znojenjem, pogotovo ako su te osobe i aktivne :/ Ja se ne bih usudila da preporučim nijedan prirodni koji sam do sada probala osobama sa takvim problemom :/

      Избриши
  4. Baš je loš -.- bačene pare! Izbacio i Olival sad deo kreme - možda su bolje? :0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam videla! Jesi videla sastav, na bazi čega je?

      Избриши
    2. Objavili su na fejsu, na bazi soda bikarbone i eteričnih ulja, ali ne znam ceo sastav :/

      Избриши
    3. Videćemo :) Nadam se da nije još jedan sa kokosovim uljem ili ši puterom, već smo ih se zasitili :)

      Čitala sam nešto o mleku od magnezijuma, kažu da savršeno radi posao ali ništa se ne uvozi kod nas. Eto ideje proizvođačima :)

      Избриши