Macadamia No Tangle četka za kosu


Još jedna koja nije odolela kupovini ove četke!
Iskrena da budem, nećkala sam se mesecima i posle desetine pročitanih postova i preporuke moje koleginice, otišla sam početkom oktobra prošle godine u Fashion Cosmetics po ovu četku. U to vreme su svi Macadamia proizvodi malo poskupeli, ali tako mi i treba kad se nisam odlučila na vreme :)

Inače, moja kosa je gusta i prirodno kovrdžava. S godinama ta kovrdžavost polako prelazi u talasastost ali veći problem je to što se baš mrsi i često prolazim kroz one momente kada četkom čupam kosu i vučem je, ne bih li probila taj zamršeni deo i očešljala se kao čovek. Za mene je nemoguća misija nositi puštenu kosu na vetru (čak i vetriću) ili spavati sa puštenom kosom, a prilikom češljanja imam utisak da izgubim stotinu dlaka.


Brend Macadamia je prisutan na našem tržistu već neko vreme i dosta je omiljen kod naših žena. Prevashodno nudi šampone i balzame, ulja i maske, a tu su i farbe za kosu i aksesoari u vidu četki i prese za peglanje. Imaju malo jače cene, ali one često opravdavaju kvalitet.


No Tangle četka me je koštala 875 dinara, koliko i sada košta. Plastična je i ne deluje kao nešto revolucionarno. Bocke nisu oštre niti pregusto raspoređene, a različite su dužine, tako da je pola jedne, a pola njih druge dužine, što mislim i da je glavna fora kod raščešljavanja.


Proizvođač poručuje da ćemo bezbolno raščešljati umršenu kosu, da će kosa biti zaglađenija, sjajnija i lakša za oblikovanje, da će se kosa manje lomiti, da će četka vršiti masažu glave i da se može koristiti i na nadograđenoj kosi. Složila bih se sa apsolutno svime, ali bih i dodala da sam očekivala da će mi kosa manje opadati prilikom češljanja, što ovde ipak nije slučaj. Što se dela o nadograđenoj kosi tiče, ne bih imala šta da kažem, jer je nemam :D


Tačno je i da četka podjednako dobro radi i na mokroj i na suvoj kosi i ja sam iskreno prezadovoljna i žao mi je što je ranije nisam otkrila! Ja sada moju kosu razmrsim za sekundu. U početku sam bila zbunjena jer sam bila navikla na osećaj kada se iglice zabiju u kosu i na taj način se raščešljavaju. Sa ovom četkom je to potpuno drugačije jer imate osećaj da samo zaglađujete površinu kose, a ustvari je dubinski i neagresivno raščešljavate. Fanstastično otkriće!



Ja bih ovu četku sa neograničenim rokom trajanja preporučila svima koji muku muče sa kosom koja se brzo mrsi, a brendu Macadamia bih poželela dugi vek u Srbiji :) Oduševljenje No Tangle četkom bi me sada lakše odlučilo da probam i neki drugi kozmetički proizvod od njih.

DA LI STE PROBALI NO TANGLE ČETKU I KOJI JE VAŠ OMILJENI MACADAMIA PROIZVOD?


Podelite:

16 komentara

  1. Upravo sam je dobila pre par dana,za rođendan i oduševljena sam! Nisam probala do sada Macadamia proizvode. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam je već godinu dana i ne mogu bez nje da zamislim život, savršena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, posle nje ostale četke više nemaju nikakvog smisla :D

      Избриши
  3. Ova četka je ono što ću prvom prilikom kupiti jer mi je tangle tezzer ( koliko god odlično raščešljao ), doprinjeo nenormalnoj naelektriziranosti kose. Super recenzija koja je samo još jedno dodatno DA mojoj planiranoj kupnji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što sam uticala i sigurna sam da ćeš se oduševiti :)

      Избриши
  4. Najbolja cetka ikada. Ne planiram da je menjam :D

    ОдговориИзбриши
  5. Da li si koristila njihovo ulje makadamije za kosu? Preporučuje se umjesto balzama. Vidim da ima i u spreju a kažu da ne masti kosu i da se kosa suši upola kraće pa su mi ubacili "crva" :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo pišem recenziju o njihovom ulju za obnavljanje kose pa možeš uskoro očekivati utiske! :)
      Neverovatno, prvi put mi se dešava da me neko pita o nekom proizvodu čiju recenziju sastavljam. Mora da smo upale u neku telepatiju :D

      Избриши
    2. Hahaha, strašno!Ja sam u potrazi za nečim manje "teškim" od balzama, definitivno nisu "my cup of tea", kosa mi se izmasti već istog dana kada je operem.
      Dok sam koristila običnu kozmetiku bilo je lako, sprej od Švarckopfa je bio moj dugogodišnji saveznik u raščešljavanju.
      Otkako forsiram "prirodu" muke čime njegovati moj tip kose, ali muke!
      Čitala sam neke recenzije za ovo ulje, vidim da je silikon glavni sastojak ( što je meni za kosu ok).Čak se omišljam da koristim čisto makadamija ulje ali ne znam...
      Jedva čekam recenziju onda! A za ovu četku čitam samo pozitivna iskustva i kupiću je uskoro, nadam se. Pogotovu ako ne kida krajeve!
      Uživam da čitam tvoje recenzije, kao što se da primjetiti :D!

      Избриши
    3. Hvala ti, draga moja Nedo :*
      Ti i ja imamo totalno drugi tip kose, pa opet mučimo muku, što meni govori samo da prava priroda nema rešenje za kosu kao sa reklame :D

      Избриши
    4. I meni se čini :/. "Zahvaljujući" prirodnim šamponima sam iskidala kosu jer je previše umrse a nikako da nađem nešto dobro za raščeščjavanje, prirodno.
      Mislim da ću probati Siberiku kad-tad, hvale njihove šampone, jes' da ubacuju sinetike malo ali izbjegavaju one najštetnije sastojke i što se mene tiče, to je ok. Svakako sve to spiramo sa kose odmah.
      Kupila sam četku ali još je nisam probala na tek opranu kosu (nikad je ne češljam mokru).
      Javiću utiske!

      Избриши
    5. Mislim da bi mogla da probaš i Mama & Baby Organics balzam za raščešljavanje, verujem da ti neće umastiti kosu!
      E baš super što si je kupila, obavezno javi utiske!
      (Ja uvek češljam mokru :D)

      Избриши
    6. Mokru?! Kukuuuu, pa meni bi pola kose završilo na četki :)!
      Ej, probala je, super raščešljava ali mi elektriše kosu baš! Vjerovatno jer je od plastike. To bi bila jedina zamjerka!
      Jer mi je tanka dlaka a od elektriciteta lakše puca.
      A i mokra kosa lakše puca kad se raščešljava. I uvjek se kreće od krajeva prema korjenu.
      I kad vidim pojedine frizere da krenu u kontra pravcu odmah uzimam četku u svoje ruke :D!
      Ne znam zašto sam ti ovo ispričala haha...

      Избриши
    7. Ako si, ja volim komunikativne žene, pogotovo kada me interesuje tema :D

      Ja i ti smo toliko različite, neverovatno! Ja kada je ne bih očešljala mokru, pošto je sva takva kakva jeste, još više bi mi se ukovrdžala i umrsila :D
      Tačno, i meni se ponekad javi elektricitet, ali ne uvek!?!
      Svaka čast kada si toliko slobodna kod frizera! Ja kad odem kod moje, zaboravim da koristim zdrave šampone, pa pustim da mi opere kosu sa "ko zna čim" :D Glupo mi je da joj kažem da izbegavam to i to u šamponima, pa stisnem zube ta dva/tri puta godišnje koliko se šišam :D

      Избриши