Benton High Content Steam Cream


Moji redovni čitaoci već znaju da sam, u želji da probam kvalitetnu kozmetiku sa puževom sluzi, pohrlila za korejskom markom Benton, čije sam uzorke naručila preko eBaya, o čemu sam pisala u recenziji njihovog seruma. Serumom sam bila zadovoljna, pa kada sam potrošila dva pakovanjca, na red je došla ova parna krema.
Termin steam cream je relativno nova stvar u kozmetici. Kažu da se para visoke temperature ubaci u kremu da bi sastojci još bolje sarađivali jedan sa drugim.


Ova krema u originalnom pakovanju od 50 ml košta nekih 20ak dolara. Ja sam kupila dva probna pakovanja od 5 grama. Koristim je, standardno, kao noćnu kremu. Krema miriše slično kao i serum, možda malo blaže. Za razliku od seruma, dovoljna je mala količina da se krema nanese na celo lice. Lice se nekako odmah ugrejalo i bukvalno sam imala osećaj da sam se preznojila. Međutim, ova krema vrlo brzo postaje lagana, mada se ja brzo uspavam i više ni ne znam kako se ponaša na mom licu. Ono što sigurno znam je da je lice ujutru božanstveno. Izgleda lepo, čisto, sveže i preporođeno. Pore nikako nisu zapušene i aknozna koža je dobro podnosi. Imam samo pohvale za ovu kremu i više mi se sviša od seruma, i baš mi je krivo što se ne može kupiti u Srbiji.


Sastav ove kreme je fenomenalan!

Snail Secretion Filtrate, Glycerin, Butylene Glycol, Cetyl Ethylhexanoate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Sodium Hyaluronate, Niacinamide, Stearic Acid, Behenyl Alcohol, Phytosqualene, Human Ogliopeptide-1, Bee Venom, Arbutin, Adenosine, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Argania Spinosa Kernal Oil, Glyceryl Stearate, Arginine, Carbomer, Urea, Tocopher Leaf Extract, Salix Alba (Willow Bark) Extract, Ulmus Campestris (Elm) Extract, Pentylene Glycol, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Pilsatilla Koreana Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract

U najvećoj količini je puževa sluz, i zbog toga sam je i kupila. Malo sam istraživala o ovoj kremi, pre nego da je naručim, i naišla na podatak da masni alkoholi u sastavu raznih krema (Cetyl Alcohol i Cetearyl Alcohol) ne odgovaraju aknoznoj koži, pa je ovde ubačena kombinacija masnih kiselina izvučena iz maslinovog ulja, koje su mnogo nežnije za kožu. Tu su i sastojci protiv bora, human ogliopeptide-1 koji je fenomenalan za regeneraciju, pčelinji otrov koji povećava proizvodnju kolagena, ekstrakt vrbe u pomoći protiv akni i još puno toga dobrog.

Ne znam kako bi se ova krema ponašala po danu ili ispod pudera, ali i tokom leta. Nešto imam utisak da bi možda bila malo teža, ali sam čitala iskustva nekih stranih blogerki da se taj osećaj težine na licu izgubi. Za suvokošce bi sigurno bila dobra, u to ne sumnjam :)

DA LI STE VI MOŽDA PROBALI BENTON KOZMETIKU?


Podelite:

12 komentara

  1. Dala sam pare za Vichy,eno je stoji mi u kupatili a ja koristim neko od 250 iz apoteke koja mi je fantasticna,a od bubuljica ni traga. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je Vichy uvek "bačena para"!
      Jel to neka za noć krema ili si se vratila i dnevnim? :)

      Избриши
  2. Zdravo Ana! Nije me bilo neko vreme sa komentarima,je l'?
    Cetyl i Cetearyl alcohol se smatraju blago komedogenim i na skali do 5 imaju vrednost 2, isto kao i Stearic acid, koja je baš visoko na ovoj listi.
    Ne radi se ovde ni o kakvoj zameni masnih alkohola ,(jer i behenyl alkohol je mastan alkohol) nekakvim drugim sastojcima, ovde su derivati maslinovog ulja na koje misliš glavni emulgator. Naime, cetearyl olivate i sorbitan olivate zajedno čine emulgator ,koji se 'by the way', nalazi, gle čuda i slučajnosti, u mojoj kremi Stay Matte, za masnu i mešovitu kožu koju si kupila. Ovde je za davanje konzistencije korišćena stearinska kiselina,koja je masna kiselina i koja daje veoma voskast osećaj (onaj gde osećaš kako ti se koža ispod sloja kreme znoji) ,za razliku od cetyl ili cetearyl alkkohola, koji su masni alkoholi i daju lepši osećaj na koži.
    Inače, butylen glycol je vrlo sličan propylen glycolu, ista su 'porodica'. Tu spada i pentylen glycol.
    Meni je interesantna samo pojava da i ovaj,kao i mnogi drugi brendovi 'ladno kriju konzervans.
    Krema sa ovoliko aktivnih sastojaka i ekstrkata i bez konzervansa. ....NO WAY!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek mi je posebno drago kad vidim neki tvoj komentar :*
      Hvala na stručnom pojašnjenju, verujem da će mnogima značiti, kao i meni :)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    3. A kad sam završila komentar, odjednom mi je prošlo kroz glavu da nisam videla vodu u sastavu!?? Wtf???
      Kakav propust!!! Ili sam ja luda!?

      Избриши
    4. Da, ova krema, kao ni serum, nemaju navedenu vodu u sastavu i tako se i reklamiraju, kao harmfull ingredients/alcohol/water free kozmetika :)

      Избриши
    5. Moraću da izrazim duboku sumnju u tu propagandu, budući da je ovde mnoštvo sastojaka koji se rastvaraju upravo u vodi, a prvi taj filtrat sekreta puža. Uostalom, bez vode, tekstura i osećaj na koži bi bili sasvim drukčiji.

      Избриши
  3. Moram ti reci da si me zaintrigirala najpre serumom, a sada i kremicom. Na kom si je sajtu narucila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na ebayu. Imaš razne ponuđače, ja sam naručila od ovog http://stores.ebay.com/RubyRubyshop :)

      Избриши
  4. Naručila sam neki belgijski prirodni gel (na Ivinu preporuku) sa puževom sluzi od Medisane da ga probam na ovim mojim "kritičnim" djelovima (leđa, dekolte).
    Kad ga isprobam javiću ti ovdje utiske.
    Na blogu Beauty Axiom imaš recenziju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za taj gel ali se nisam usudila da ga probam na licu, sve čekam da neko drugi to proba :D Za telo mislim da će biti dobar!

      Избриши