Alverde puter za telo Orah makadamije i Ši puter


Dragi moji, long time no see! Moram da se požalim da uopšte nemam vremena od posla i da svaki slobodan trenutak koristim da se odmorim i naspavam jer mi se radno vreme definitivno povećalo na 6 dana nedeljno i tako će biti sigurno do leta :( Trudiću se da ne zapostavim blog a vi se nemojte ljutiti i razočarati što ovako retko pišem i recenziram.

Trudim se da maksimalno ispoštujem hijerarhiju korišćenih proizvoda, pa vam tako danas sabiram utiske o Alverde puteru koji je kupljen još početkom oktobra prošle godine :) Radi se o puteru za veoma suvu kožu sa orahom makadamije i ši puterom. Do sada sam koristila Mamagluck i Vanilu i Mandarinu, i kako sam oboma bila zadovoljna, pogotovo Vanilom i Mandarinom, rešila sam da probam i ovaj za koji sam već negde čitala da je pravi zimski.
Naravno, kupljen je u dm drogeriji i koštao je 339 dinara.


Ovaj puter dolazi u standardnom pakovanju za putere od 200 ml. Uvek napomenem da ovakva široka pakovanja obožavam jer su veoma praktična i dopuštaju da se proizvod maksimalno iskoristi. Takođe, pakovanje ima i zaštitnu foliju koja mi garantuje da ga niko nije otvorio pre mene.


Čitajući tuđe utiske, očekivala sam baš sladak i težak miris. Ja ne znam da li je do mene i mog pojma slatkog, ali meni ovaj puter uopše ne miriše šećerasto, što je za mene jednako (=) slatko :) Miris jeste malo teži i ne nešto u šta ćete se zaljubiti, ali meni su prirodni mirisi ionako preslabi i ne osećam ih dugo na koži.
Međutim, hidratacija je na jako zavidnom nivou i mekoća kože se oseća satima i satima. Koža je hidrirana, nežna i glatka a puter je stvarno odličan čak i za one najledenije zimske dane.


Puter je neke srednje gustine i vrlo je bogat, ali se odlično upija u kožu. Miris je jedina stvar kojom nisam oduševljena.


Što se sastava tiče, standardan je za Alverde putere i nešto što sam već i očekivala. Koliko sam primetila, sada je još slabija ponuda putera, bar u Nišu. Vanila & Mandarina više nije u ponudi, a tu je samo još jedan iz limitirane ponude, ne mogu trenutno da se setim od čega je. Ne bi bilo loše da malo prošire ponudu, ako mene pitate :)

DA LI KUPUJETE ALVERDE PUTERE ZA TELO I KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

9 komentara

  1. nisam jos nikada isprobala Alverde puter ali imam nekih druge koje rado koristim :) kada potrosim svoj omiljeni mozda se bacim na probavanje ovog :D

    ОдговориИзбриши
  2. Baš je dobar za zimu, skroz se slažem! Miris mu je skroz blag i orašast, krivo mi je što nije jači i uzbudljiviji :D dosasnjikav, ali hidrira samo tako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravi opis! Neverovatno, ali kako ti opišeš miris, to ne može niko!

      Избриши
    2. To sam pročitala kod Uncle Abadash :) ali meni nije sladak kao njoj

      Избриши