All Naturals Miracle Vitaoil


Recenziju All Naturals Vitaoil ulja odlažem mesecima! Dobila sam ga na poklon od Snežane iz All Naturals kometike. Raspitivala sam se o ovom ulju jer sam u njegovom opisu na sajtu pročitala da je odličan za ožiljke, pa sam pomislila da bi možda moglo da pomogne kod mojih ožiljaka na licu od akni. Snežana mi je iskreno odgovorila da teoretski ulja ne odgovaraju masnoj koži ali kako je svaka koža različita ona, kao uostalom niko na ovom svetu, ne može da zna da li će neko ulje pomoći ili odmoći. I savetovala me je da ga koristim samo ako sam sigurna da sam se zauvek rešila akni.


Miracle Vitaoil dolazi u staklenom pakovanju od 30 ml i košta 840 dinara. Odmah po otvaranju se oseća jak miris ulja šipka, što je meni brzo počelo da prija. Ulje tj. ovu mešavinu sam probala da koristim kao noćnu kremu, posle čišćenja lica. Međutim, brzo sam shvatila da se ipak nisam zauvek oslobodila akni jer su moje pore počele da se zapušavaju a akne da se vraćaju :(
Ono što sam uspela da primetim je to da je hidratacija odlična, da je lice mekano, glatko i super nahranjeno. Lice je dobilo lepu boju, kao i uvek kada sam koristila ulja, međutim tada sam shvatila da sam završila sa uljima za lice :)
Probala sam da proredim korišćenje, ali ni to nije davalo željene rezultate i baš mi je bilo krivo. Nisam želela da ga bacim a nisam imala ni kome da ga poklonim. Mesecima sam mu tražila namenu, pa sam malo mazala stare strije, malo neke pojave na telu, dva-tri puta sam skinula šminku sa očiju njime ali i na vlažnoj kosi :)
A onda sam rešila da ga probam na zanokticama. Kao što već znate, ako me redovno čitate, moje zanoktice su u katastrofalnom stanju i ništa im ne pomaže. Ni ovo ulje ih nije oporavlo (iskreno, oporave se samo kada sam na odmoru) ali ih održava koliko toliko vlažnim odnosno mekanijim.


All Naturals je prava prirodna kozmetika i ne sadrži ništa što je štetno. Pravi se sa posebnom pažnjom a ja bih volela da malo prošire ponudu :)


Ovo ulje bih, iz ličnog iskustva, preporučila najpre suvokošcima i svima koji nemaju sklonosti ka zapušavanju pora a imaju potrebu za dobrom hidratacijom, ako govorimo o licu. Na telu bi mogao svako da ga proba. U bogat sastav ulaze ulje šipka, semenke grožđa, noćurka, makadamije, jojoba, avokado i pšenično ali i ekstrakt cveta nevena. Na deklaraciji piše da se može koristiti samo šest meseci nakon otvaranja, ali ja ga koristim i duže, doduše samo na zanokticama ;)

DA LI KORISTITE ALL NATURALS PRIRODNU KOZMETIKU?
ČIME VI TRETIRATE VAŠE OŽILJKE NA LICU?


Podelite:

8 komentara

  1. Šteta što ti nije odgovaralo! Ja sam ga koristila i potrošila, jako mi je prijalo. Imam suvu kožu koja inače jako voli ulja i ovo je jedno od boljih koje sam koristila. Pisaću i ja recenziju uskoro, takođe je odlažem bezveze :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je tebi odgovaralo! Tačno sam znala da bi bilo fenomenalno za suvu kožu. Jedva čekam tvoju urecenziju :)

      Избриши
  2. Generalno, meni All naturals proizvodi odgovaraju i moja suva koža ih obožava. Trenutno uživam u njihovom čvrstom puteru za telo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam ga i bio mi je dobar, mada ja više volim "tečnije" forme :D

      Избриши
  3. Nije tacno da ulja ne odgovaraju masnoj kozi, naprotiv. Treba ih, samo, znati koristiti.Ruzino ulje je ovde problematicna komponenta zato sto pogorsava stanje koze sklone aknama.Dr Hauschka u svojoj paleti proizvoda za lice, ima ulje za masnu i necistu kozu. Nisam nista probala od navedene kozmatike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam neki utisak da puno faktora utiče na to da li će neko ulje odgovarati koži lica. Više nije ni bitno da je samo masna, jer postoji masna kojoj odgovaraju, i masna kojoj ne odgovaraju. U svakom slučaju sam za to da se proba, ali da se ne forsira. To sam ja radila pa sam još više upropastila lice :(

      Избриши
  4. Nesto sto odlicno regenerise kozu je mumio.Potrebno ga je staviti u nesto da bi bio maziv. Ja ga, rastvorenog u jednoj kasiki destilovane vode, mesam sa lanenim uljem. To je varijanta za suvu kozu koja se koristi iskljucivo nocu i nekoliko puta godisnje po mesec dana. Cuva se u frizideru. U sta staviti za masnu kozu sklonu aknama, ne znam. Prave se male kolicine rastvora, ne sme da stoji dugo jer gubi efikasnost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nisam čula za mumio. Sada sam malo guglala i baš sam se iznenadila njegovim moćima. Gde ga ti nabavljaš?

      Избриши