Potrošeno u novembru


Da li ste ikada videli manju količinu potrošenih proizvoda u toku jednog meseca? Prosto sam se zaprepastila i preipitivala zašto je to tako a onda shvatila da sam imala situaciju sa licem pa probala više proizvoda odjednom, na kratko, i tako je kesica ostala polu prazna. U novembru sam (opet) promenila svoju rutinu, ali o tome ću pisati neki drugi put. Znam da kasnim sa recenzijama, i izvinjavam se zbog toga, ali naporan raspored i ono što ostaje od života :) čine svoje... Ali dosta kuknjave, nego idemo redom:


1. Alverde mleko za telo Kako i Hibiskus, o kojem sa prvi put pisala ovde, je najbolje mleko za telo od Alverdea. Ovo mi je neko četvrto/peto pakovanje i nastaviću da ga kupujem i na dalje. Da kratko ponovim da odlično hidrira i neguje i da mu za te pare nema ravnog na našem (prirodnom) tržištu :)

2. Marigold balzam za usne, o kojem sam prvi put pisala ovde, sam takođe koristila više od jednog puta i ima svaku moguću preporuku! Hidratacija, nega, dugotrajnost - sve je dobilo moju najvišu ocenu!

3. Granum Care gel za tuširanje, o kojem sam pisala u sklopu ovog posta, me je razočarao. Na stranu nepotpuna deklaracija koju nikako ne volim kod domaćih brendova, ovaj gel iskušuje kožu i tokom leta, pa ne smem da zamislim šta bi bilo zimi :) Dobra vest je ta da se ovaj gel više ne prodaje a loša da se ne usuđujem da probam više išta od Granum Care kozmetike :(

4. Marigold krema za masnu kožu,  o kojoj sam pisala ovde, je nova verzija stare kreme a o obema imam samo reči hvale! Obećala sam da je više neću menjati, pa to prekršila ali, kako stvari stoje, uskoro joj se opet vraćam :)

Dragi moji, to bi bilo to od novembra, sada zvanično :) Mi smo već uveliko u novom mesecu, poslednjem u ovoj godini. Znam da me čeka post sumiranja godine i meni najboljih proizvoda, za šta su mi uvek potrebni dani i dani :/

JE LI NASTUPILO NOVOGODIŠNJE RASPOLOŽENJE KOD VAS ILI JOŠ UVEK NISTE SVESNI DA JE 2016. SAMO 20AK DANA ISPRED NAS?

Podelite:

0 komentara