Jessa losion za intimnu negu


Dragi moji, pre par meseci sam se raspitivala o proizvodima za intimnu negu bez štetnih sastojaka i ovde na blogu, i na Facebook stranici. Rezultat je taj da je jako teško u Srbiji naći neki provereno dobar a da nije mnogo skup. I onda sam odustala od 100% clean varijante i pronašla Jessa losion bez mirisa.


Jessa je još jedna od marki koja se može kupiti samo u dm drogerijama, kao i Alverde, Balea, Babylove itd. i zadužena je za intimnu negu. U njihovoj ponudi postoje dva proizvoda za intimnu negu, ovaj sa plavim poklopcem i drugi sa žutim, sensitive varijanta, ali kako u sebi ima i parfem, želela sam da ga izbegnem.
Ovaj losion je bez mirisa, dolazi u pakovanju od 300 ml i košta samo 185 dinara. Jessa nam već na pakovanju velikim slovima napominje da osim parfema, ne sadrži ni alkohol (bez etanola), boje ni sapune. Naravno, testirali su ga ginekolozi i dermatolozi.
Sam losion je providan, srednje gustine i bez mirisa. Pravi solidno bogatu penu i nakon nekih mesec/dva korišćenja mogu da kažem da sam sasvim zadovoljna i da ću ga ponovo kupiti. Nema nikakvih iritacija ili neželjenih promena, pa samim tim ni opterećivanja.


Jessa ga preporučuje i za osetljivu kožu, mada već imaju i tu varijatnu. Prošle nedelje sam bila do dm-a i na polici videla samo to, žuto, pakovanje, pa se nadam da ovo plavo nisu sasvim povukli?


E sada dolazimo do tog strašnog sastava, po kojem obično biram svoju kozmetiku. Ono što mogu da kažem je da ovaj losion ima sasvim ok sastav, mada predpostavljam da je ovaj cocamidopropyl betaine sintetičkog porekla, čim je sam losion ovako jeftin. U svakom slučaju, bolje to nego SLS, svakakvi emulgatori, parfemi i slično.

DA LI STE VI PROBALI JESSA PROIZVODE?
 

Podelite:

19 komentara

  1. Ovaj sastav baš deluje ok! Iznenađena sam pozitivno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nikad nisam videla poentu tih proizvoda za intimnu negu jer mozes s vremena na vreme da rastvoris kesicu tantum rose i isperes se i to je najbolja stvar koju mozes da uradis a da sigurno nema niceg stetnog i to kazem iz iskustva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Problem je što ja nisam navikla na "s vremena na vreme", već na svakodnevnu negu :/

      Избриши
    2. Meni je obican sapun sasvim dovoljan niti mi pravi smetnje i probleme ali to su ipak sve individualne stvari,ali mozes da probas ne moze da ti skodi svakako,tantum rosa je odlicna :)

      Избриши
    3. Čula sam da jeste, nju i ginekolozi preporučuju posle nekih intervencija i sl.

      Избриши
    4. Sapun za intimnu higijenu? Kuku lele... Najzdravije i najprirodnije je oprati se (SPOLJA!) samo mlakom vodom. Nikakve hemikalije i gluposti.

      Избриши
    5. Oko toga postoje veoma oprečna mišljenja i stalno se diskutuje :/

      Избриши
  3. Čini mi se da i L'Erbolario ima gel za intinu negu, ali nisam sigurna u sastav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, imaju gel, ali ni ja nisam sigurna u sastav, a nigde u Nišu ni ne mogu da ga pogledam. A ne bih naručivala nešto od 1000+ dinara a da nisam sigurna u sastav :/

      Избриши
  4. Da li si gledala Olival gel? Imaju Aktiv i Senzitiv varijantu. Ja nisam jer DM nema kod mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olival baš koketira sa sastojcima! Ne sećam se da sam našla neki njihov proizvod a da se nisam razočarala se u sastav :(

      Možda sam već pisala da sam kupila Biobazin. Još ga nisam otvorila, ali on je sledeći na redu :)

      Избриши
  5. Stvarno? Gledala sam njihov sajt ali nidam našla sastojke proizvoda... Dobro je da znam!
    A Biobazu ću baš da "izvidim", gdje kupuješ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biobaza se pre godinu dana pojavila u Roda hipermarketu, ne znam koliko ti to znači?

      Избриши
    2. Evo Olivala http://eyedetoxx.blogspot.rs/2015/04/usporedba-olival-intimni-gelovi-active.html Negde muljaju, a negde su stvarno prirodni. Biobaza ista priča

      Избриши
    3. Iviću, zlata si mi vredna :D Sve što nemam vremena i živaca da tražim, ti mi stvoriš iz prve! :*

      Ova Sensitive verzija i nekako, ali Active bih zaobišla u širokom luku ;)

      Избриши
  6. Pa i kod nas ima Roda jeeeej!
    E baš ti hvala, ovih dana idem u "pohod", da ja vidim šta tu sve ima :D!

    ОдговориИзбриши
  7. A Ivek je prava riznica korisnih informacija! :-**

    ОдговориИзбриши