Granum Care prirodni losion za lice


Koliko sam usporila sa recenzijama, govori i činjenica da je ovaj losion već pri kraju! Već posle prvog korišćenja sam shvatila da neću biti zadovoljna i da ću ga trošiti na silu, što se i dešava. Ako se pitate zašto, čitajte dalje :)


Granum Care losion za lice dolazi u plastičnom pakovanju od 100 ml, sa raspršivačem. Ja sam ga, kao i sve GC proizvode, preplatila u dm drogeriji po ceni od 395 dinara, dok je u njihovom online shopu redovna cena 312 dinara, a sada je na akciji za 280 dinara :)

Oni koji me redovno prate znaju da ja ovakve proizvode koristim posle čišćenja lica: noću ispod kreme uglavnom a danju ili samostalno ili ispod pudera. Moje lice više ne podnosi prekrivanje, pa mu najviše prijaju vodice :)


Prvo razočaranje je došlo odmah po otvaranju i prvom špricanju jer se osetila velika količina alkohola. Kako i ne bi kada je u samom vrhu sastava! Miris se oseća duže vremena.
Što se nege tiče, nisam primetila ništa spektakularno i ostajem pri mišljenju da je Marigold tonik najbolji što se nege problematične kože lica tiče. Moje lice je prošlo kroz manji i na vreme reagovani breakout, a ovaj losion/tonik nije uradio ništa što mi je pomoglo. Mada nije ni odmogao, istini za volju :/
Uprkos velikoj količini alkohola, moja koža nije preterano dehidrirala, ali tome imam da zahvalim Benton serumu. Kako proizvodi koji sadrže alkohol ustvari još više maste kožu i daleko su od idelanog rešenja za problematični tip, ja ga ne bih dalje peporučivala.

Proizvođač navodi da ovaj losion čisti i revitalizuje vašu kožu, sa čime se ja ne bih složila. Za čišćenje kože je ipak najzaslužniji čistač i imala sam priliku da vidim da dok sam koristila dva neodgovarajuća, ovaj losion nije pomogao mom licu. Što se tiče regeneracije i obnavljanje kolagena, zbog čega sam najviše i poželela da probam ovaj proizvod, ja od toga, nažalost, nisam videla ništa :(


Po meni, ovaj losion bi bio najbolji kao sredstvo za dezinfekciju nakon čupkanja obrva ili svih vrsta depilacije, ako mene pitate.


Sastav jeste prirodan ali ja nisam osetila nikakve blagodeti korena čička, raznih eteričnih ulja i vitamina C. Od silnog alkohola nisam osetila nijedan drugi miris :(

DA LI STE VI PROBALI OVAJ LOSION I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

4 komentara