Benton Snail Bee High Content Essence ~ serum sa čuvenom puževom sluzi

Benton High Content Essence standardno pakovanje

Trend kozmetičkih proizvoda na bazi peževe sluzi nije zaobišao nijednu zaljubljenicu u kozmetiku, pa tako ni mene. S tim da sam ja otišla korak dalje :) Nisam se zadovoljila sa "našom" ponudom i sastavom raznih Multiactiv, Cell-1, 3D maski i Victoria proizvoda, jer mi se nije dopadao celokupan sastav. Pa sam se, podsredstvom eBay-a, zaputila u Koreju i odatle naručila Benton proizvode, ali probna pakovanja jer mi se nije rizikovalo baš toliko.

Benton je brend iz Južne Koreje koji su stvorili braća JangWon i ChaeWon Lee na jedan klasičan način. Jedan je već radio u kozmetičkoj industriji i ima veoma osetljivu kožu sa seboreičnim dermatitisom a drugi ima iskustva u vođenju kompanije. Avgusta 2011. su napravili svoj prvi proizvod, a to je baš ovaj serum!
Benton je specijalizovan za problematičnu kožu i koristi prirodne sastojke, koji ne izazivaju iritacije.

Snail Bee kolekcija sadrži ovaj serum, laganu kremu (čija probna pakovanja sam takođe naručila), losion, čistač, tonik i još jedan moisturizer zvani Skin, ali ne znam šta tačno predstavlja :)


Originalno pakovanje seruma dolazi u bočici sa pumpicom od 60 ml i košta nekih 20ak dolara maksimum. Ja sam naručila dva probna pakovanja od po 5 ml. Ovo pakovanje je plastično i sa otvorom, bez pumpice :) Sam serum je iznenađujuće gust, miriše na koštice kajsije i izuzetno je lagan. Začas se upije u kožu i potrebna je veća količina, pogotovo sada kada je hladno. Koža ga toliko brzo upije da ne ostavlja nikakav efekat! Nema onog neprijantog lepljenja!
Ja ga, naravno, koristim za noćnu negu i ono što primećujem je da je lice ujutru sveže i lepo, a na dodir supermekano!

Međutim, nije uvek bilo sve tako divno. Kada sam počela da koristim ovaj serum, desilo se da sam menjala čistače (čitaj:sapune) kao luda jer mi nijedan nije odgovarao i akne su polako počele da se vraćaju. Jedno veme sam posumnjala da mi ovaj serum uzrokuje iste, pa sam prestala da ga koristim, međutim, ubrzo sam uvidela da je ipak sapun glavni krivac :)

Kada sam pronašla odgovarajući sapun, i serum je počeo da deluje! Svežina i hidratacija lica na stranu, ja zaista imam utisak da puževa sluz obnavlja kožu i da leči fleke i ožiljke. Ne preko noći, ali se pomak vidi!


Tako me je inače i zainteresovala puževa sluz, o kojoj sam čitala da ima fantastične regenerativne moći. Benton serum je sadrži više od 90% (!!!) što je najveći procenat za koji ja znam! I prvi je na INCI listi!

Snail Secretion Filtrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Arbutin, Human Ogliopeptide-1, Bee Venom, Plantago Asiatica Extract, Laminana Digita Extract, Dios Pyros Kaki Leaf Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Ulmus Campestris (Elm) Extract, Bacilus Ferment, Azelaic Acid, Althaea Rosea Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Cross Polymer, Adenosine, Panthenol, Allantoin, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Pulsatilla Koreana Extract, Arginine

Osim filtrata puževe sluzi, tu je pčelnji otrov koji je zadužen za proizvodnju kolagena i ostali koji pomažu u regeneraciji i zarastanju rana, ne znam šta bih pre izdvojila. Najbitnije je da je ovaj serum apsolutno nekomedogen i visoko-koncentrovan. On u sebi čak nema ni vode!

Nažalost, ovaj fantastičan proizvod se može kupiti samo preko eBaya uglavnom. Nema ih čak ni na američkom tržištu, a o Evropi i da ne govorimo. Ovde rizikujete carinu, ali kako sam ja naručila probna pakovanja, platila sam iznos od samo 250 dinara.

DA LI STE IKADA PRE ČULI ZA BENTON?

Podelite:

10 komentara

  1. Nikada pre nisam cula, sad kad sam detaljno procitala tvoj post imam veliku zelju da probam bas ovaj proizvod. Vidim da bi mi odgovarao, pogotovo kod fleka :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi. Mislim da nikada nisam videla koncentrisaniji sastav a cena generalno uopšte i nije tako visoka! Može se naći i za 10ak dolara, zavisi od ponuđača na eBayu!

      Избриши
  2. nekoliko dana unazad citam nekoliko clanaka o preparatima s puzevom sluzi, pa me zaintrigiralo, U MK ima samo VIctoria-e (mada nisam detaljno "opajala" bas sve drogerije. Zaintrigirao me i pcelinji otrov(o njemu ne znam bas mnogo,a vidim ga visoko na listi sastojaka)- da li si imala nekakav problem, da li pavi nelagodu i da li ovaj preparat smeju da koriste osebe koje su alergicne na pcelinji ubod. Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Proizvođač kaže da ne izaziva ama baš nikakve iritacije a mislim da bi takve stvari (alergične na ubode) verovatno dodatno upozorio, ne verujem da bi ostalo nespomenuto.
      Pčelinji otrov je fenomenalan! Čitala sam da u sebi sadrži neki peptid koji, unešen, može da prevari tvoj organizam da pomisli da si dobila ubod, gde onda telo počinje da se brani povećanjem kolagena! Takođe, pomaže i boljoj propustljivosti pa naša koža brže prima aktivne sastojke u ćelijama. Povećava i proizvodnju hijaluronske kiseline. Sve u svemu, fantastična stvar! Kažu da ga koriste i poznate bogate gospođe koje drže do svog (prirodnog) izgleda :D

      Избриши
  3. Sluz puzeva je nesto podlozno kvarenju, a ne vidim cime su je sacuvali od kvarenja u serumu. Osnovni,delotvorni, sastojak je alantoin. Nalazi se u gavezu, a moze se nabaviti i sinteticki. Iskreno, veoma sumnjam u ove kreme. Mislim da je to samo nacin da se stari sastav proda kao novi, revolucionarni. Internet je prepun tih koji su zbog svojih problema na kozi, poceli da prave proizvode za sebe i ....poznata prica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sumnju možeš da rešiš na samo jedan način :D
      Šalim se, ali bih svima preporučila da bar probaju. Ja volim "novotarije", ali ne slepo. Dok ne probam, ni nemam stav.

      Избриши
  4. Meni se ovo iskreno gadi, a zbog ovoga sa bloga Beauty Axiom mi je laknulo "Puževa sluz? Prva pomisao mi je bila: „Na koji način se dobija?“, jer nisam želela da nedužne životinje stradaju da bih ja bila lepa. Puževi se gaje na otvorenom, a sluz se prikuplja tako što se u određenom periodu, puževi ručno operu i stavljaju u posebne kade, gde izlučuju sluz, koja se kasnije posebnim postupcima filtrira i prečišćava, a mališani se vraćaju svom normalnom životu."

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema straha ni za puževe ni za pčele! Garantuje se "human" način obrade :)

      Избриши
  5. Pošto sam nedavno otkrila AliExpress i Ebay, otvorila su mi se sasvim nova vrata potpuno neotkrivene kozmetike. Iz čiste radoznalosti, a i iz potrebe, potražila sam serum za problematičku kožu i ovaj se pojavio između ostalih. Onda se kao kroz maglu setih da sam kod tebe pročitala nešto o nekom pužjem serumu i reko da proverim, kad ono, o istom serumu je reč! Jako me raduje što si toliko zadovoljna bila s njim, pa me zanima, kako se pokazao nakon duže upotrebe? Da li si kasnije naručila i full-size bocu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, nisam ih ponovo naručivala jer mi je istekla devizna kartica, a ja nikako da odem u banku i da je obnovim :D
      Meni se čak više od seruma posle dopala parna krema (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/01/benton-high-content-steam-cream.html) koju sam koristila zimus.
      Ja bi ih sigurno opet koristila jer su mi u potpunosti odgovarali, i probala bih sigurno još nešto iz njihove ponude!

      Избриши