Potrošeno u oktobru


Dragi moji, da li ste svesni da je još jedan mesec iza nas i da će za manje od njih dva doći Nova godina? Nije da želim da unesem tu groznicu, jer od toga niko nije pobegao ;) ali da se bliži, bliži se!

Ja ću oktobar pamtiti po lepim stvarima, a od njih je najlepša ta da sam konačno upoznala Maju Diva Soap i da me je oduševila svojom pozitivnošću i energijom, da sam posle pet minuta imala utisak da je znam čitavog života, što se kaže :) Njeni proizvodi su mi omiljeni poklon oktobra meseca, ali o tome sam vam već pisala, a tek ću i pisati, kada isprobam i testiram sve :)

Gledam ja moje oktobarske potrošene proizvode, i nešto mi se čini da se količina smanjila, da ih je manje nego uobičajeno. Zato ću sada brže napisati post :D


1. Babylove krema, čiju recenziju možete pročitati ovde, je ok kremica za one sa normalnom i nezahtevnom kožom ruku, tela, stopala... Meni treba nešto jače i nešto što više dubinski hidrira, ali mojoj mami je npr. odlična. U svakom slučaju, vedi probati!

2. Marigold mleko za skidanje šminke, čiju recenziju možete pročitati ovde, je ok skidač dnevne šminke sa očiju. Nema iritacija i isušivanja. Nisam ga probala sa nekom težom šminkom, ali kako imam još jedno pakovanje, možda i naiđe neka svečanost u mom životu :D

3. Diva Femina sapun, čiju recenziju možete pročitati ovde, je jedno savršeno mirisno blago, ali idoličan sapun za tuširanje :D

4. Manhattan Clearface Perfect Mat puder, koji sam recenzirala ovde, me je razočarao. Koristila sam ga tokom cele godine i ne pamtim kada sam bila najzadovoljnija njime, što samo znači da nisam bila nešto posebno zadovoljna :D Preko kreme brzo gubi mat efekat, pokrivanje je slabije nego što sam očekivala, bez kreme se suši na koži ... sve u svemu, od sada ga zaobilazim.

5. Marigold tonik, koji sam prvi put recenzirala ovde, je odličan proizvod koji sam kupila više od tri  a možda i četiri puta, što vam sve govori!

6. Alverde Intensiv balzam za usne, koji sam recenzirala ovde, daje toliko lepu boju usnama, ali je nega nezadovoljavajuća. Šteta :(

7. Alverde Vital+ krema za oči, koju sam recenzirala ovde, je od pre par nedelja moja omiljena prirodna krema za oči čiju kupovinu sam ponovila. Zašto je odjednom postala omiljena, čitaćete u postu o kremi za oči sa Bahovim cvetnim esencijama ;)

8. Rimmel Wonder'Full maskara, čiju recenziju možete pročitati ovde, je sasvim ok maskara ako kao i ja negujete neki natural look što se šminkanja tiče a opet želite da vam trepavice izgledaju uvijene i guste. Sve u svemu, imate sličice na linku, pa proverite ;)

DA LI STE KORISTILE NEKE OD OVIH PROIZVODA I KOLIKO NAM SE UKUSI SLAŽU?


Podelite:

6 komentara

  1. Moja hrpica potrosenih proizvoda je jos manja :D A stalno kupujem nesto, ne znam ni gdje vise da slazem to toliko :D

    ОдговориИзбриши
  2. O hvala,hvala, delimo osećaj jedna za drugu!
    A ni jedne fotke od našeg druženja! Doduše,kakvo je vreme bilo, ni fotke ne bi mogle da ispadnu dobro.
    Zato moram reći tvojim čitaocima, da ne samo što si lepa devojka, već ti i lice izgleda fantastično u odnosu na neke slike koje si ovde postavljala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha da znaš! Dobro je kad se nisi prehladila zbog mene, ako nisi? :D
      Hvala na komplimentima :* Slike jesu iz mog najgoreg perioda (od kada su se akne ponovo javile) i danas je sve mnogo bolje, ali ja još uvek nisam zadovoljna i želela bih da se lice više oporavi :)

      Избриши
  3. Volim Alverde kozmetiku, njihov gel za čišćenje lica mi super djeluje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od njihovih gelova sam probala samo Aqua i nisam bila zadovoljna :(

      Избриши