Flormar lak za nokte - Alpine Rose


Po prvi put na blogu pišem o nekom laku za nokte i o nekom Flormar proizvodu. Brend je rođen sedamdesetih godina prošlog veka u Italiji, da bi se ubrzo preselio u Tursku. Ja sam veliki zaljubljenik svega turskog :) i osećam se bliskom tom narodu, zato me uvek i privlače njihovi proizvodi za negu jer su puni tradicije, mistike i egzotike.
Flormar ipak prati moderne trendove i za više od 40 godina postojanja, uzdigao se i postao vrlo konkurentan brend, proširivši svoju delatnost na negu kože i šminku.


Ja sam se za Flormar lakove odlučila zbog njihove široke palete nijansi i veoma niske cene, za 11 ml laka koliko se nalazi u duguljastom pakovanju. Gomilicu njih uvek možete naći negde pored kase u dm prodavnici po ceni od samo 149 dinara. Ja sam odabrala par njih a danas ću vam predstaviti nijanu Alpine Rose.


Alpska ili zimska ruža :) je u Flormaru negde između boje mesa i boje kajsije, još jedna od nude nijansi koje obožavam. Za moj ukus je možda malo više sjajnija nego što bih volela, ali to joj je i jedina mana.
Ako do sada niste probali Flormar lakove, znajte da ne traju večno na noktima, ali su sasvim pristojnog trajanja, i pored kućnih obaveza ;) Bez osnove i top coata traju puna 3 dana a da se ne okrznu. Korišćenjem proizvoda koji ne sadrže alkohol u sebi još više produžava životni vek laka na vašim noktima!


Ako niste znali, Flormar lakovi mogu da traju i pet godina ako su neotvoreni, međutim, u kontaktu sa vazduhom njihov rok se smanjuje na godinu i po dana.



Sastav bilo kog laka za nokte je posebna priča jer je dugačak kilometrima i teško da ćete tu naći nešto zdravo :)


Flormar preporučuje da lak koristite tako što nanesete bazu, onda jedan sloj laka pa još jedan kada se ovaj prvi osuši. Sačekajte dva minuta pa nanesite top coat. Klasika.

Ja sam samo nanela dva sloja laka :)
Ne zamerite na zanokticama protiv kojih se borim mesecima :)



KAKO VAM SE SVIĐA ALPINE ROSE?
KOJE FLORMAR NIJANSE VI NAJVIŠE VOLITE?

Podelite:

4 komentara

  1. Simpatična nijansa. Imam neku slično ali je Golden Rose upitanju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ne volim ove nijanse sa simerom..Ali obozavam FLORMAR lakove! OBOZAVAM!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam da voliš i njihove olovke! Ja ništa osim njihovih lakova još nisam probala :)

      Избриши