Diva Miss Karota sapun


Miss Karota sapun sam dobila još na proleće od njenog proizvođača, Maje Dive :) ali dok je došao red na njegovo testiranje, morali su da prođu meseci. Miss Karotu sam počela da koristim odmah posle OMH sapuna, i on je moj drugi sapun koji sam probala iz Majine radionice. Kako mi je Maja priznala, ovo je bio njen test jer je ovaj sapun namenjen suvoj koži i dosta je pomogao ljudima sa seboreičnim dermatitisom, pa je pomislila da će možda i meni odgovarati.


Kao i skoro svi Diva sapuni, i ovaj miriše i izgleda baš lepo, veselo i jestivo :D Standardno pakovanje teži 110 grama i košta 280 dinara, a možete ga kupiti ovde. Ne zaboravite, u online prodavnici ćete naći još dodatnih pogodnosti kao što su popusti, bonusi i pokloni.
Miss Karota sapun me je u prvi mah baš iznenadio bogatstvom svoje pene. Kao i svi Diva sapuni, oduševljena sam kvalitetom i izradom, u smislu da se uopšte ali uopšte ne gnjetave. Na koži lica je odličan, posle ispiranja ne ostavlja kožu suvom i prvih nekoliko dana mi je zaista bio super, međutim, posle nekih nedelju dana pokazao mi se slabim u smislu da ipak ne odgovara mojoj problematičnoj koži jer mojim porama treba nešto jako :D
Prestala sam da ga koristim za lice, ali sam krenula da ga koristim tokom tuširanja gde mi savršeno odgovara! Kožu tela super čisti i neguje, ne ostavljajući je suvom ili, ne daj bože, dehidriranom :)

Diva ovaj sapun preporučuje suvoj i osetljivoj koži, a pogodan je i za bebe i decu, kao i svi njeni sapuni.

Sastav:

Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Shea Butterate, Sodium Palmate, Sodium Castorate, fresh carrot juice, turmeric powder, activated charcoal 

Osim maslinovog, kokosovog, karite (ši), palminog i ricinusovog ulja, koji su zaduženi za negu i hidrataciju, tu su i sveži sok od šargarepe, kurkuma u prahu i aktivni ugalj, zaduženi za ishranu, čistoću i zaštitu.

Ja bih ga preporučila svima sa suvom kožom lica, pogotovo jer sada idu hladni dani, a i svima sa suvom kožom tela!

JESTE LI PRONAŠLI NEŠTO ZA SEBE U DIVINOJ BOGATOJ PRODAVNICI?

Podelite:

4 komentara

  1. Svidjaju mi se ovi sastojci, bas mi deluje kao super sapun! Ja nemam prbolem sa suvom kozom ali znam one koje imaju pa cu im rado preporuiti :)

    ОдговориИзбриши
  2. Vidiš i mene je iznenadilo da ovaj sapun, napravljen za izrazito suvu kožu, pomaže nekom sa seboreičnim dermatitisom. Ja sama ti ga verovatno ne bih dala, ali znajući za ta druga iskustva, prizmajem da jeste ovo bio mali test (sorry ). Dobro,makar sam ti unapred rekla da je to sapun za suvu kožu, pa smo otprilike i znale šta možemo očekivati. Dobro da si se uverila da je stvarno odličan za suvu kožu. A kako i ne bi bio,ima rekordnih 13% shea putera, što je stvarno lux količina.
    Hvala što pišeš i dalje o Diva proizvodima i nadam se da si u novim mazalicama fino uživala :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, iznova i iznova :) a sa pisanjem svakako nisam stala još ;)

      Избриши