Balea Urea krema za ruke



Svi moji redovni čitaoci znaju da imam zahtevnu kožu i da se ne zna na šta se više žalim, na lice ili na ruke :)
Situacija sa rukama se još više pogoršala od kada sam počela da radim posao koji zahteva da gotovo 8 sati nosim rukavice. Naravno da sam odmah imala jednu kremu za posao, ali i pored stalnog mazanja, situacija sa zanokticama je postala nepodnošljiva. Počele su da se javljaju gotovo na svakom prstu i da baš zadebljavaju :(
Iako kod kuće koristim Shenemil ulje i održavam ruke hidriranim i kod kuće i na poslu, situacija se nije poboljšavala. Nakon Alverde Intensiv kreme, rešila sam da probam ovu Balea Urea za posao, smatrajući da će biti jača i da će mi zanoktice biti bar malo manje zadebljale.


Ova krema dolazi u pakovanju od 100 ml i košta 239 dinara, u dm-u, naravno :) Zašto sam se odlučila baš za nju a ne za neku prirodnu? Smatrala sam da ako mi Alverde Intensiv nije pomogla dovoljno, neće nijedna druga Alverdeova, a nisam baš želela da dajem neke veće količine novca. Normalno, sastav ove Balea kreme nije katastrofalan, što je jedan od glavnih razloga kupovine, ali o tome ću malo kasnije.

Balea Urea krema za ruke je neke srednje gustine i miriše baš lepo i ženstveno. Dovoljna je zaista mala količina, krema se brzo upije i ruke su mirisne i nežne. Hidratacija je na sasvim zadovoljavajućem nivou i za svaku pohvalu. Međutim, problem sa zanokticama se nije rešio i sumnjam da će ikada, sve dok budem nosila rukavice :(


Balea nam poručuje da je ova krema namenjena veoma suvim rukama i da ima 24-časovnu hidrataciju, sa čime bih se ja složila. Što se regenerativnog dejstva tiče moram da kažem da nisam obratila pažnju. Ja bih kupovinu svakako ponovila jer je jedina stvar kojom sam razočarana ta nesreća sa mojim zanokticama, ali ova krema nije ni obećala da će to rešiti.


Što se sastava tiče, neki Balea proizvodi zaista nisu puni štetnih sastojaka kao ostali drogerijski brendovi. Tako je i ova krema mešavina vode i ulja u globalu, sa parfemom kao potencijalnim iritansom. Naravno, ima tu i sintetike i alkohola, ali moja koža nije reagovala loše.

KAKO SE VAMA POKAZALA OVA KREMA?

Podelite:

4 komentara

  1. Nisam probala tu kremu, ali jesam mleko za telo sa 15% uree i mislim da je odlično za one sa baš suvom kožom.
    Nisam znala da imaju i kremu za ruke, verovatno ću je uzeti za predstojeći period. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam je i super je. Koristila sam je svakog dana i obozavala je. :D

    ОдговориИзбриши