Avon Sensuelle parfem


Sećate se da je moj omiljeni Avon miris bio Sensuelle i koliko losiona za telo sam nakupovala, pre nego što ću preći na kozmetiku bez štetnih sastojaka?
Losione sam kupovala, ali parfem sam dobila na poklon prošle ili čak možda predprošle godine, više se ni ne sećam! Nisam ga otvarala jer sam ga čuvala za hladne dane, a i trebalo je potrošiti neke starije mirise, a ja sam od onih što ne vole da ih mešaju :)


Avon Sensuelle parfem dolazi u staklenoj bočici od 50 ml, a ona dolazi u kartonskoj kutijici koja je zamotana u celofan :) Najviše volim takva pakovanja, zaštićena i garantovano ne otvarana.

Koliko mogu da vidim na Avonovom sajtu, košta 2050 dinara, ali ga trenutno možete kupiti za 1739. Postoji i ekskluzivna internet ponuda dva komada za 1999 dinara!

U Avonu se dosta toga promenilo iz vremena kada sam ja naručivala njihovu kozmetiku iz brošure. Koliko kapiram, sada, osim preko Avon Dama i brošura, svako može i online naručiti proizvode? Ako je tako, to je stvarno dobro. Nema više čekanja na Avon Damu, zivkanja i cimanja :)





Poklopac parfema je inovativnog prstenastog oblika a sama bočica je oblika ženskog tela i baš pogodna za šaku. Pakovanje stvarno igleda prelepo i moderno žentveno.


Kako i sam naziv kaže, ovaj parfem je namenjen senzualnoj ženi, punoj topline i sjaja. Pripada orijentalno cvetno osvežavajućoj kategoriji. Miris nije ni blag, a ni jak. Nije sladak, a nije ni gorak. Nije zagušljiv, a nije ni svež. Traje i sve je lepši, što su dani topliji, bar meni :)


Miris je svakako mešavina svega: pomorandžin cvet, gardenija, kašmir, bergamot, tiara cvet, mošus...


A onda dolazimo do sastava gde vidimo da je većina alkohol :( Moram da probam neki prirodni miris u budućnosti!

KOJI JE VAŠ OMILJENI PARFEM?

Podelite:

3 komentara

  1. Ja iz nekog razloga uopste ne volim Avonove parfeme, prvo se nikada ne usudjujem da ih kupim jer ne mogu da ih pomirisem a s druge strane one koje sam mirisala mi se nisu svideli..Jako mi je krivo sto ima takvo isljenje o parfemima :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tamara, mozes da narucis testere pa da vidis koji ti odgovara, mislim da retko ko danas narucuje nesto iz Avona naslepo.

      Избриши
    2. I ja sam uglavnom naručivala posle probe sa testerima, ili kada me baš mnogo oduševi na mirisnoj strani u brošuri :)

      Избриши