Alverde univerzalna krema za lice i telo


 Ne tako davno, kada sam ugledala ovaj novitet na Alverde polici u dm drogeriji, zapitala sam se kako je moguće da Alverde do sada nije imao univerzalnu kremu? Pitam se ja kako je moguće da nema sredstvo za intimnu higijenu i sl. ali ko mene pita? :D

Ova velika krema je brzo završila u mojoj korpi. Koštala je 285 dinara i pazite, ima Limited Edition oznaku, pa je možda uskoro neće biti, a možda će završiti i u stalnoj postavci, nikad se ne zna :)


Krema dolazi u standardnom Alverde pakovanju od 200 ml, kao i većina putera, mada mislim da je ovde plastika malo tanja. Pakovanje ima zaštitnu foliju, što je veliki plus kod mene!
Sama krema je vrlo lagana i srednje gustine. Lako se razmazuje, brzo upija a miriše blago, čisto i bebi. Pruža sasvim solidnu hidrataciju mojim rukama i telu, mada sam isprobala i bolje. Kako god, nisam razočarana i za ovu cenu, ovo je jedan sasvim pristojan proizvod.


Mislim da bi osobama sa suvom kožom tela više prijala na proleće/leto. Sa dolaskom hladnih dana ova krema se može pokazati slabom. Osobama sa normalnom i masnom kožom bi sigurno bila sasvim ok.
Za lice je, naravno, nisam probala i nikad ne bih :)


Alverde je preporučuje svima i u nezi lica, ruku i tela.


Što se sastava tiče, kao što sam već rekla, ovu kremu ne bih probala na svom licu pa je ne bih preporučila nikome sa problematičnom kožom. Za suve i grube delove tu su ulje semenki suncokreta, ulje slatkog badema, kakao puter i biljno ulje.

DA LI STE PROBALI OVU KREMU? KAKO SE VAMA POKAZALA?

Podelite:

12 komentara

  1. Ja imam Balea univerzalnu kremu i nju koristim na licu pa bi tako i ovu. Nisam je primijetila ali ću pogledati jer volim Alverde proizvode :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ne koristim ove univerzalne kreme za lice, smao za telo. :D
    Imam Baleinu i odlicna je.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv proizvod, iskreno nisam nesto ljubitelj ovih univerzalnih kremi. Vise volim da koristim losione za telo :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Losioni su definitivno jači i bolje hidriraju :) Ali kada bih birala pakovanje, uvek bih se pre odlučila za ovako široko i do kraja pregledno :D

      Избриши
  4. Ne bih smela ovo na lice zbog kolicine ulja ali za telo bi mi bila super :)

    ОдговориИзбриши
  5. Da li si možda koristila nešto od ovog: http://www.medic-plants.com/products/detail/6/45

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, jer njihovi proizvodi sadrže štetne sastojke kao što parafini, silikoni, propilen glikol i sl. :(

      Избриши
  6. Ovo ću morati da nabavim jer smo počeli porodično da "jedemo" kreme za ruke :'D

    ОдговориИзбриши