Alverde šampon za normalnu i masnu kosu Kopriva & Matičnjak


Zar nisam ja ta koja je rekla da više neće kupovati Alverde šampone?
Jesam, ali njihovoj dostupnosti i ceni teško odolevam, šta ću!

Pre par meseci sam uzela ovaj Anti Fett :D i kako sam na Instagramu napisala, zadnje vreme je došlo kad ja sa suvom kosom uzimam šampon za masnu! Nisam ja poludela, nego je teme počelo da se masti više, što od posla, što od aktivnosti, što od vrućina... Počelo je da se masti već trećeg dana, a umelo je da bude ok i do petog dana! Krajevi suvi, teme umašćeno i moj izbor ode ka ovoj bočici sa plavim poklopcem jer piše da je za normalnu i masnu kosu, ne samo za masnu :D

Ovaj šampon dolazi u standardnom plastičnom  pakovanju za Alverde šampone, sadrži 200 ml i košta malo više od 300 dinara. Kupuje se, naravno, samo i isključivo u dm prodavnicama :)
Odmah po otvaranju se širi opojan miris hladnoće i matičnjaka najviše. Ako ne znate kako miriše matičnjak, znajte da njega zovu i limun trava, pa će vam sve biti jasno :D  Šampon hladi teme, što super prija masnoj kosi. Lepo čisti, međutim ako se koristi bez balzama ili pakovanja, kosa je naelektrisana i umršena. Dužim korišćenjem teme se isušuje, pa sam primetila i perutanje, sa čim odavno nisam imala problema. Verujem da bi ovaj šampon prijao osobama koje imaju baš masnu kosu, u suprotnom će kontinuirano korišćenje ovog šampona dovesti do preterane suvoće temena, o krajevima da i ne pričam :D
Ono što je najgore je to da nisam primetila neku promenu u poređenju sa nekim regularnim šamponom, čak i za suvu kosu, što se odlaganja pranja tj. nemašćenja kose pri temenu tiče :(


Alverde govori o umirivanju kože glave od čega bih se ja opet ogradila jer sam dobila samo svrab i perut :(


Što se sastava tiče, dobili smo jedan klasični Alverde šampon gde morska so i ekstrakti listova koprive i matičnjaka imaju uogu da lepo čiste i umiruju.

Ja žurim da potrošim ovaj, pa da se bacim na testiranje još jednog Alverde šampona, ali prvo moram da skratim krajeve, preterala sam koliko ih nisam skraćivala!

DA LI BISTE SE VI USUDILE DA KORISTITE ŠAMPON ZA MASNU KOSU IAKO IMATE SUVU?
DA LI STE PROBALE OVAJ ŠAMPON?

Podelite:

4 komentara

  1. NIsam probala njihove proizvode ali vidim da imaju samo reci hvale za njih tako da bih mogla da se ponovim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bih ti svakako preporučila njihova mleka za telo, po meni to su najbolji Alverde proizvodi!

      Избриши
  2. Čekaj, što ne probaš Babylove šampon, sastav mu uopšte nije loš? Kosa je premekana od njega. Jeftin je. Blag.

    ОдговориИзбриши