Alverde krema za oči Bahove latice


Verujem da je svako od vas bar jednom čuo za čudotvorne Bahove cvetne esencije i njihovu primenu u kozmetici. Ukratko, dr Edvard Bah je otkrio da cvetni preparati mogu izlečiti emotivne tegobe i njihove fizičke posledice. Danas važi opšte pravilo da je stres najveći uzročnik mnogih bolesti a rešenje je živeti u skladu sa sopstvenom prirodom, a ne prema očekivanjima drugih ljudi. Bah je kombinovao 38 cvetova i tako pokrio stanja kao što su strahovi, bes, nestrpljenje, krivica, ljubomora, apatija i sl.


Alverde je negde letos izbacio liniju za negu lice Bahove latice, koja se sastoji dnevne, noćne i okoloočne kreme. Ja sam već probala Alverde Vital + okoloočni serum koji mi je bio super, ali sam htela neku promenu s obzirom da je Vital + linija za veoma zrelu kožu, što moja svakako nije. Bahove latice su došle kao kec na deset i negde oktobra meseca sam je kupila.


Ova krema sadrži 15 ml proizvoda i košta 365 dinara, u dm-u. U potpunosti je drugačija od Vital + kreme. Bahove latice krema je veoma lagana i nemasna. Međutim, na mojoj koži se pokazala strašno slabom jer bi koža oko očiju već kroz 10ak minuta postala baš suva i zatezala bi. Mislila sam da će joj trebati vremena pa sam je bukvalno forsirala nedelju dana, u nadi da će se nešto promeniti, ali uzalud. Koža oko očiju je i dalje bila suva (kao nikad! čak i suvlja nego kad ništa ne namažem!), sitne borice su bile uočljive a osećaj zatezanja je bio stalno prisutan. Probala sam da koristim veću količinu kreme, čak i da je dodajem u toku dana, ali ništa nije pomoglo. Inače, koritila sam je ujutru i uveče. Ubrzo sam se opet našla u dm-u i ponovila kupoinu Vital + seruma, sada već sa dodatnim strahom da je uopšte ikada promenim :)


Alverde ovu kremu preporučuje za normalnu i suvu kožu. Moja koža oko očiju je normalna, pa mi nikako nije odgovarala. Mogu samo da zamislim koliko ne bi odgovarala osobama koje imaju suvu kožu i borice! Ja nisam primetila ništa od onoga što navode: smanjenje tamnih kolutova, pruža efekat hlađenja, umanjenje borica, umanjuje tragove umora... čak naprotiv!
Svakako je ne bih preporučila :(


U suštini, ovo je vodena kremica koja sadrži klasičan izbor ulja za Alverde kozmetiku. Noviteti su crveni kantarion, hrast lužnjak i obični grab ali ja zaista nisam doživela njihove pozitivne strane :(

DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ LINIJE BAHOVE LATICE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

DA LI STE, INAČE, PROBALI NEŠTO DRUGO NA BAZI BAHOVIH CVETNIH ESENCIJA?



Podelite:

6 komentara

  1. Ne usuđujem se više ništa da ti preporučim što nisam lično probala :( baš su i devojke na forumu pisale da ih strašno zateže.. vidac i aloe vera okoloočna je ok, to garantujem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači nisam izuzetak, dobro je :)
      Ne verujem da ću eksperimentisati dalje, bar ne ove zime :D

      Избриши