Alverde gel za tuširanje Vanila & Mandarina


Nakon što sam se početkom ove godine upoznala sa puterom iz istoimene linije, morala sam da probam i gel za tuširanje! Iskreno, prvi Alverde Vanila & Mnadarina proizvod koji sam probala bio je balzam za usne, ali me je puter za telo mnogo više oduševio, svojom savršenom negom i mirisom. Kako su mi malo dosadili sapuni za tuširanje, odlučila sam da tu monotoniju malo razbijem nekim gelom, i ovaj je bio najlogičniji mogući izbor :)

Alverde Vanila & Mandarina gel za tuširanje dolazi u pakovanju od 250 ml, standardnog izgleda i količine. Ja sam ga, sa nekim popustom, platila manje od 200 dinara, u dm-u, naravno :)
Odmah po otvaranju, osetićete taj divni slatki miris koji budi čula i omogućava da se osetite bolje, pa je samim tim tuširanje prava poslastica. Lepo neguje kožu i ne ostavlja je suvom, tako da ima sve moje preporuke.


Što se sastava tiče


ovaj gel je ponovo standardan za Alverde. Mogu samo da zamislim koliko dugo i lepo koža miriše ako se koristi u kombinaciji sa njihovim puterom!

DA LI VOLITE ALVERDE VANILA & MANDARINA KOLEKCIJU?
KOJA JE VAŠA OMILJENA ALVERDE KOLEKCIJA ILI KOMBINACIJA?

Podelite:

8 komentara

  1. Одговори
    1. Da, da, a to sam zapazila na nemačkoj Alverde stranici! Ali su zato uveli onu tuširalicu kakao hibiskus za stalno (bila je LE)

      Избриши
    2. Aha! Znaš da sam htela da kupim Kakao & Hibiskus, ali kad sam videla da nije gel nego onako u tubi, odustala sam za sad :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Imam savršenu zamenu u još boljem proizvodu, mango puter Ultimate Diva Tangy Vanilla http://divaprirodnakozmetika.esy.es/index.php?id_product=32&controller=product&search_query=vanila&results=4

      Избриши
    2. Hahaha, obe smo debelo navučene na taj miris ♡

      Избриши