Alverde 3u1 pena za umivanje lica za normalnu i mešovitu kožu Limeta i Jabuka


Mislim da sam posle ove pene naučila još jednu stvar o mom licu a to je da nije dovoljno da čistač samo ima bogatu penu i da će ta pena dobro očistiti lice i sprečiti zapušavanje pora. Osim toga, naučila sam i da mom licu ipak ne prijaju sredstva sa oznakom za mešovitu kožu jer to ona više nije. Sada se samo dvoumim da li je moja koža postala normalna (jer više nemam suve delove) a problematična i sklona zapušavanju pora pa samim tim i nastajanju akni?

Alverde penu sam kupila letos i to u trenutku kada više nisu mogli da se kupe Mannini sapuni a ja krenula da isprobavam Divine, pa iz straha da mi oni neće odgovarati, zbog maslinovog ulja u njima. Penu sam, naravno, kupila u dm-u, po ceni od 470 dinara.


Pena dolazi u plastičnom pakovanju od 150 ml. Dozer je širok i praktičan i meni je bilo dovoljno da dva puta pritisnem da izađe količina kojom bih očistila svoje lice. Pena je vrlo lagana i topi se u dodiru sa kožom: ili brzo nestaje ili se brzo upija, ne znam :) Nije potrebno dugo ispiranje a moje lice posle nje nije suvo. Odmah po istiskivanju osetićete prelepi i seži miris jabuke, koji budi čula i popravlja raspoloženje.
Penu sam koristila par dana, nakon što sam primetila da mi jedan drugi Divin sapun ne odgovara, ali o njemu ću pisati drugi put. Međutim, pena je završila neslavno, tako što sam je zamenila novim sapunom.
Pokazala se loše jer mi je dodatno mastila lice, pore nisu bile dovoljno očišćenje i pored korišćenja losiona i izbegavanja korišćenja kreme i polako su počele da se javljaju bubuljice koje bi sigurno uzrokovale i akne, da nisam prestala da je koristim.


Alverde poručuje da će ova pena temeljno očistiti i sprečiti mašćenje a ja mogu da primetim da bi se to možda i desilo da moje lice nije problematično i da mu nije potrebno nešto daleko jače.


Što se sastava tiče, ovo je ipak sredstvo koje u samom vrhu ima (bio)alkohol koji potvđeno isušuje našu kožu a samim tim joj i daje zadatak da ona proizvodi još više masnoće, da bi taj poremećeni nivo dovela u ravnotežu. Ja mislim da se baš to i kod mene dešavalo, zato je moje lice bilo vidljivo sve masnije. Pena sadrži i derivate kokosa koji potvrđeno odgovaraju mom licu, ali oni nisu uspeli da nadjačaju ostale sastojke tj. formulu koja mi definitivno ne prija :(

Sve u svemu, ja ovu penu definitivno više neću kupovati a što se preporuke tiče, prepoučila bih je samo onima koji nemaju nikakvih problema i kojima sve prija, ako ima takvih :)

DA LI STE VI PROBALI OVU PENU I KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

4 komentara

  1. Bas steta :( delovala mi je zanimljivo ali kada sam videla alkohol pri vrhu odustala sam. Mnogi njihovi proizvodi su puni alkohola :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da nije proizvod za lice, pa i nekako. U suprotnom... :(

      Избриши
  2. Ja sam za sada oduševljena! :D Ali vreme će pokazati koliko je zapravo dobra. Alkohol pri vrhu mi nekada isušuje lice, a nekad ne i mislim da to mnogo zavisi od drugih sastojaka koji donekle mogu da neutralizuju njegovo dejstvo i hidriraju kožu. Pih, ko će ga znati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mislila sam da bi odgovarala onima kojima pore dobro rade :)

      Избриши