Prirodni gelovi za tuširanje kao sredstvo za intimnu negu?

Svi oni koji su rešili da sa klasičnih proizvoda za negu pređu na prirodnu kozmetiku znaju koliko je teško naći odgovarajuće, a da to stvarno bude prirodno. O tome se toliko pisalo pa ja sigurno neću biti ona koja će ponoviti sve što je negde videla&čula :)
Ja sam u celu priču krenula laički i da bih sredila svoje lice, ali kada sam jednom videla kako i moje telo lepo reaguje na prirodne sastojke, nije mi se više vraćalo na staro.
Najdiskutabilnija i najosetljivija tema je intimna nega. Postoje žene koje se kunu u Niveu, druge preferiraju medicinsku kozmetiku koja može da sadrži parfeme, emulgatore, SLS i slično a treće koriste obične sapune ili gelove za tuširanje.
Ni o ovoj temi neću reći ništa novo jer je sve već ispričano. Mogu samo da pričam iz svog iskustva i oni koji me čitaju znaju da sam (i) u tu svrhu koristila Mannin sapun koji su mi preporučili i da sam bila zadovoljna. Međutim, Manna je na mala vrata otišla iz Srbije a ja sam morala da pronađem novo sredstvo, što uopšte nije bilo lako.
Htela sam da izbegnem sapune jer je malo počelo da me brine to što je sam proizvod stalno izložen spoljnim faktorima :/ A onda sam shvatila koliko je teško naći zaštićeni proizvod bez štetnih sastojaka a da ima neku prihvatljivu cenu.

Tragajući tako po netu, na Maslini sam pročitala da se Granum Care gel za tuširanje može koristiti i u tu svrhu. Odmah mi je bilo sumnjivo to što ta činjenica nije navedena i na sajtu Granum kozmetike, ali sam rešila to da izignorišem i rešila da probam, pa kud puklo! Nekako sam ubedila sebe da je prirodni gel za tuširanje svakako bolje rešenje nego drogerijski gelovi za intimnu negu, koliko god oni bili formulisani baš za to jer nafta je nafta i sintetika je sintetika.
Uzgred, baš mi nije jasno zašto npr. Alverde u svojoj ponudi nema ovako nešto, a i ostali proizvođači?

Tako sam otišla u dm i kupila Granum Care gel za tuširanje, u starom pakovanju.


Naravno, preplatila sam ga kao i sve Granum proizvode u dm-u: u prodavnici 570 dinara, a na sajtu 370!)
Gel dolazi u plastičnom pakovanju od 270 ml i ne znam koliko se razlikuje od nove verzije koja se zove Citrus, mada po sastavu vidim da je to nešto sasvim drugo.
Stara verzija je pravi gel srednje gustine i prijatnog, biljnog mirisa. Ako ga koristite onako kako je zamišljeno, dakle kao gel za tuširanje, ne verujem da ćete imati probleme i biti nezadovoljne. Nisam bila ni ja.
Međutim, tokom prvih nedelju dana korišćenja i u nezi intimnih delova primetila sam da mi se sekret pojačao, što nikako nije bilo prijatno. To sam odmah povezala sa ovim gelom i rešila da pronađem nešto drugo, pa bilo to i skuplje nego što sam očekivala da će biti :/ Inače, ja nemam problema sa sekretom uopšte.


Proizvođač u svojoj nepotpunoj deklaraciji navodi da je Ph vrednost ovog gela neutralna, a svi znamo da Ph vrednost intimnih delova nije ista kao i kod ostatka tela.


Gel možda za nijansu više suši moju kožu od sapuna i gelova koje sam koristila u prošlosti (ovaj gel sam probala u julu ove godine) ali nije strašno u smislu da se javlja perutanje i sl. Ako bih ga preporučivala za neki određeni tip kože, to bi svakako bilo za one sa masnijom kožom tela i za letnje mesece :)


Sastav ovog gela na deklaraciji nije INCI ali to sam već zamerila u recenziji njihovog šampona, pa da se ne ponavljam, a i već je negde rečeno da su novi proizvodi i nova pakovanja dobili bolje deklaracije.

I da se vratimo na intimnu negu bez štetnih sastojaka sa par pitanja koje imam za vas:

1. Šta mislite o prirodnim gelovima za tuširanje kao sredstvima za intimnu higijenu?
2. Šta mislite o ponudi sredstava za higijenu bez štetnih sastojaka u Srbiji?
3. Šta koristite za intimnu higijenu?
4. Koja je, po vama, prihvatljiva cena za jedan takav proizvod?

Podelite:

23 komentara

  1. Ne koristim ih uopšte, a bogami ovaj ima eterična ulja što je suviše agresivno za tu regiju. Bolje da si uzela Alverde bebi kupku za tuširanje sa kamilicom i shea puterom ili nešto što spada u ultra sensitive. Weleda isto ima jaaako blage kupke na bazi nevena i sigurno je bolje nego Granum. Siberian health jedini ima to nešto za intimnu higijenu, a sve drugo je diskutabilno. Okej je posle i u toku menstruacije koristiti, ali sve što je svakodnevno mislim da remeti vaginalnu floru. Čak su i ti medicinski bolji, ali bitno je da budu bez SLSa i parfema jer to iritira sluzokožu, Jelena sa bloga Beauty Axiom je pisala o tome čini mi se :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima logike da bebi i sensitive proizvodi više odgovaraju. Ja po svaku cenu izbegavam medicinske i francuske proizvode :D Nikako se ne slažemo :D
      Što se Siberian Health gela tiče, merkala sam ga, ali je sve ostalo na tome :/
      Postoji i L'Erbolario mada ne znam koliko je bez štetnih sastojaka, kao i Multi Gyn. Neki preporučuju i Srebrnu vodu a čula sam i da Olival ima nešto u ponudi, pa kako su sad došli u Srbiju, možda će i moći da se pogleda :)

      Избриши
    2. A valja li Lactacyd?

      Избриши
    3. Nažalost, i on sadrži PEG emulgatore, jeftin čistač propylene glycol, parfem, sintetičke boje... :(

      Избриши
  2. Mislim da je ponuda ogranicena i da se jako malo prica o tome. Ja koristim intimne kupke i nemam problema sa njima, ali ne koristim ih stalno, vec 2 puta nedeljno. I na njima uglavnom pise koristiti po potrebi. Ostalim danima koristim samo vodu. Mislim da je manje vise u ovom slucaju i ja nemam nikakvih problema.
    Mislim da su mozda baby proizvodi najidealnije resenje. Ali i tu treba paziti koji izabrati.
    Meni se ovi proizvodi bas sporo trose, bocica mi traje vise od pola godine tako da ako sam sigurna u efikasnost necega ulozila bih i vise novca. Za sada uzimam kupke koje su par stotina dinara.
    I sta je sa muskarcima? I njima mogu gelovi narusiti ph u tom delu, a na sva zvona se prodaju 2u1 proizvodi za kosu i telo! Moj momak cim koristi nesto u tom delu sto nije intimna kupka oseti peckanje, a nigde nisam cula da se muskarcima preporucuje intimni gel?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da je voda najidealnija, ali ja nisam ni pokušala tako, mislim da ne bih imala pravi osećaj čistoće i prijatnosti neke :/
      Što se muškaca tiče, mislim da si otvorila pravu temu jer se o tome stvarno ništa ne priča, a jasno je da neki agresivniji proizvod za kosu ne može da bude pogodan i za intimne delove. Ja sam nailazila na opise da su neki intimni preparati unisex ali ne znam muškarca koji ih koristi!

      Избриши
    2. Probaj, ja sam sa vodom najsigurnija. :)
      Evo, moj muskarac koristi i vrlo je zadovoljan efektom. ;) Zao mu je samo sto ranije nije znao da za intimne delove treba koristiti posebna sredstva.

      Избриши
    3. Bravo za tvog muškarca, odnosno za tebe ;)

      Избриши
  3. Koristim naizmenicno Seba Med i Eucerin gel za intimnu negu. Oba proizvoda mi odgovaraju. Seba Med sadrzi SLS, a Eucerin ne. Koristim ih 2-3 nedeljno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da Eucerinov ima parfem u sebi? Baš je teško naći proizvod za tu namenu koji ne sadrži baš ništa štetno :/

      Избриши
  4. Slažem se sa Ivinim komentarom, ja generalno za tuširanje koristim najblaže moguće proizvode jer imam suvu kožu tela. Weleda je odlična što se gelova za tuširanje tiče, kod mene je trenutno aktuelan gel iz linije sa bademovim uljem. Nikada nisam koristila proizvode za intimnu higijenu, jer mi je mama još kao maloj rekla da prilikom tuširanja ne treba da sapunam taj deo. Samo voda! :) Kao što je Iva već spomenula, takvi proizvodi sigurno utiču na prirodnu vaginalnu floru i mogu lako da je poremete.

    ОдговориИзбриши
  5. E ovako - sto se tice intimne nege, bitno je samo da je ph manji od 5.5, a ostalim se ne opterecujte! Trenutno koristim Neutro Roberts 0% i odlican je, kao i svi. Te price da treba koristiti samo vodu, i ne koristiti dnevne uloske - bacite u vodu. Moja majka je doktor ginekologije, sestre, tetke i ja oduvek svakodnevno koristimo dnevne uloske i intimne kupke, i sta je interesantno - bas svaka od nas ima bukvalno "skolske" rezultate kod ginekologa, i tako je oduvek, sve smo seksualno aktivne, itd... Moja majka tvrdi da su dnevni ulosci neophodni, kao i njihovo redovno menjanje, jer se mnogo vise bakterija razmnozi ukoliko sekret ostaje na vesu, makar bio i pamucni. Dakle, ph intimne kupke mora biti manji od 5.5, redovno tusiranje nakon svake nuzde, i SVE ce biti idealno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda je jos jedna stvar relevantna, a to je ta da svaka od nas ima decu, i da i pre, i tokom, i nakon trudnoce - imamo idealne ginekoloske nalaze, jer se sve pridrzavamo svega gore navedenog.

      Избриши
    2. Kako je dobro kada, po tom pitanju, imaš osobu od poverenja i koja ti, zaista, želi samo najbolje! Nevezano za rezultate, i moj lični utisak je da sam se bolje osećala kada sam koristila sredstva za tu namenu, nego nešto drugo :/

      Избриши
    3. Naravno, i treba koristiti gelove/kupke koji jesu za tu namenu. Prati se vodom ili bapskim receptima i kamilicom - ne daje rezultate na duze staze :) I nikako obican sapun, kako zene najcesce i rade, ili jos gore kad obicnom kupkom peru i intimne delove! To iritira i isusuje neznu sluzokozu i posle u nekim godinama dolazi do suvoce, i svega neprijatnog sto uz to ide.

      Избриши
  6. Pa da li si nasla neku prirodnu :)?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, ali jesam bez štetnih sastojaka :) https://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/12/jessa-losion-za-intimnu-negu.html

      Избриши
  7. Ja kupih CD kupku, jedino sam to u Liliju našla od boljih. Stvarno je baš nezgodno kad nemaš DM u blizini :/!
    Ova ne sadrži mineralna ulja, parabene, silikone, boje, sastojke životinjskog porjekla. Ima vegan oznaku.
    E sad, sadrži parfem, doduše u dnu liste i naznačeno je da je parfem bez alergena prema EU kozmetičkoj direktivi...
    Sadrži prirodne ekstrakte nevena i mlečnih kiselina- 92%.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I SLS (sodium laureth sulfate) i to na 2. mjestu :/.

      Избриши
    2. Bilo bi super da ne sadrži SLS :( On stvara iritacije na temenu, kada koristimo šampone koji ga sadrže :(
      Ja sam godinama koristila Avonov koji ga takođe ima na drugom mestu i ne mogu da kažem da sam dobila iritacije, ekcem ili slično ali sada kada sam svesnija toga ga izbegavam baš zato što mi je na glavi izazivao haos.

      Избриши
  8. Meni nikada nijedan šampon nije izazvao bilo kakav problem pa ne mogu da tvrdim da mi šteti.
    Samo mi nije jasno što ga stavljaju u čistače ovog tipa?!
    Inače, kupka predivno miriše, nije mi do sad zasmetala, a ako i bude, kpristiću je za tuširanje.
    Jedino što nema nikakve oznake za PH...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno jer ti je teme prirodno masnije.
      SLS se uglavnom stavlja zbog pene, da bi proizvod dobro penio :/

      Избриши