Potrošenu u septembru


Poslednji letnji mesec je iza nas a ja sam u fazonu "kukam kad je toplo, kukam kad je hladno" :D Romansirana verzija je ta da je jin i jang smisao života i da će i sledeće godine biti toplo, hladno, kišovito, snežno i još svašta ponešto :)

A kozmetika se trošila, nešto brže a nešto sporije. Eto, Brahmi Amla ulje je trajalo godinu dana, lak za nokte i više od dve... ali idemo redom:


1. Baidyanath brahmi amla ulje za kosu, koje sam recenzirala ovde, sam jedva čekala da potrošim! Trajalo je godinu dana i nije da nisam osetila i njegove dobre strane, ali sam više osećala one loše, koristeći ga sve duže i duže: traži mnogo vremena, odvratan miris koji se teško ispira, kosa nije oporavljanja, opadanje kose... Sve u svemu, neću ga više kupovati, a polako počinjem da odustajem od ulja i uljanih mešavina uopšte :/

2. Diva Choco Amaretto sapun, o kojem sam pisala ovde, je divan za tuširanje i razbuđivanje čula! Prijatno sam iznenađenja kvalitetom i ima sve moje preporuke!

3. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte, u nijansi Pink Creme, sam koristila godinama unazad, ali sada mislim da sam prevazišla te kreč nijanse :)

4. Alverde Intensiv krema za ruke još uvek nije dobila svoju recenziju, što ne znači da neće :) Očekujte je u skorijoj budućnosti a ukratko mogu da kažem da je sasvim ok za neke regularne potrebe i nezahtevne konzumente. Za mene i moje zanoktice je slaba :(

5. Diva OMH sapun, o kojem sam pisala ovde, je još jedno prijatno iznenađenje iz Majine radionice i ima moju preporuku za svako lice!

6. B.U. Hippy Soul parfem dezodorans, koji sam recenzirala ovde, ima super miris posle kojeg sam shvatila da sam izgleda prevazišla puderaste u parfemima i dorasla svežim mirisima. A možda samo još uvek žalim za letom i lepim vremenom? Videćemo!

7. Granum Care šampon za suvu kosu, o kojem sam pisala ovde, je veliko razočarenje i više ih definitivno neću kupovati. Lepo je neko rekao: tečni sapun!

8. Ivić Canabello balzam za usne, o kojem sam pisala ovde, je još jedno razočarenje i to ne prvo po redu u Ivić proizvode pa sam ih definitivno otpisala.

9. Alverde mleko za telo Kakao i Hibiskus, o kojem sam prvi put pisala ovde, je moje omilejno mleko za telo od Alverdea i za poslednjih godinu dana mislim da sam kupila nekih 5 pakovanja! I kupovaću ga opet!

DA LI STE VI KORISTILE NEŠTO SA MOG SPISKA I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

0 komentara