Neutro Roberts Derma Zero Deo stik


Neutro Roberts stik sam prvi pur probala pre par godina i pamtim da nisam bila nešto preterano zadovoljna i da sam se brzo vratila na moj tada omiljeni Dove Original. Ne sećam se koji je to Neutro Roberts tačno bio, ali mislim da je imao plavi poklopac.
Bilo kako bilo, više mi nije padalo na pamet da probam nešto drugo od Robertsa ali me je muka naterala :D Ko me redovno čita, zna da sam, razočarana Freshka Gora suvim dezodoransom, otrčala do Lillyja i kupila ovaj stik. Zašto baš njega? Jer mi je Lilly najbliži, jer ima baš siromašnu ponudu prirodne kozmetike/kozmetike bez štetnih sastojaka i jer nije bilo vremena za grešku.
Pre toga sam već čitala neke recenzije o Derma Zero dezodoransima pa sam već znala šta mogu da očekujem, u najgorem slučaju :)

Derma Zero deo stik sam, već rekoh, kupila u Lillyju i koštao je 345 dinara. Inače, može se naći svuda :) Ovaj stik je u takvom pakovanju da biste pomislili da je u pitanju roll-on, a to isto ćete pomisliti i kada ga otvorite.


Međutim, tekstura mu nije previše vodenkasta i vlažna i zaista se brzo suši, pa mi je jasno zašto je ovo stik, a zašto postoji i njegov rođak roll-on :)

Na samom pakovanju je naglašeno da ovaj proizvod ne sadrži aluminijume, alkohole i parabene, a takođe i da nije antiperspirant, što znači da ne sprečava znojenje. Miris mu je savršeno blag, čist i bebi i ni u jednom trenutku ne dominira, naprotiv!


U pakovanju se nalazi 40 ml proizvoda, što je neki standard za stikove. Odvrće se pri dnu pakovanja i tu nema nikakvih neprijatnih iskustava sa kočenjem, bagovanjem i kvarenjem.

Derma Zero stik koristim svakodnevno već više od dva meseca i moji utisci su da je ovo jedan sasvim ok proizvod. Savršenstvo ne postoji ni kod dezodoranasa ;) pa tako ni ovaj stik neće sprečiti znojenje ali će vas štititi i po najgorim letnjim uslovima&temperaturama. Meni je sasvim dobro sprečavao neprijatne mirise i ni u jednom trenutku nisam pomislila da prestanem da ga koristim i kupim neki drugi, jači.


Proizvođač obećava da neće biti alergija, i to obećanje je ispunjeno. Kaže i da obezbeđuje celodnevnu efikasnost i ja ću se složiti sa tim ali ako od tog jutra do večeri vladaju sledeći uslovi: da nema više od 20ak stepeni a da ste fizički aktivni. Svesna sam da svako telo reaguje drugačije na dezodoranse i da ta efikasnost zavisi od milion drugih faktora (lične navike, ishrana, odeća...) ali ja bih ovaj stik preporučila svima da bar probaju da unesu što manje štetnih sastojaka kojih su drugi dezodoransi puni :( Možda se prijatno iznenadite?


Sastav ovog dezodoransa nije savršen, ali je podnošljiv i zdraviji od većine izvikanih koji se mogu naći na našem tržištu.

DA LI STE PROBALE DERMA ZERO I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

6 komentara

  1. Nisam probala ali mi se sviđa sastav i što nema parabena, alkohola i sl. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Proizvođači sve više obraćaju pažnju na sastav, što je pohvalno :)

      Избриши
  2. Nisam probala, ali deluje mi super, mogla bih da ga uzmem ionako ce mi ubrzo zatrebati neki stik. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probla ovaj proizvod, prvi put ga sada vidim :) Mogla bih i ja da ga isprobam :)

    ОдговориИзбриши