K Plus Olea uljani skidač laka za nokte bez acetona


K Plus je robna marka koja se može kupiti isključivo u Idei i Rodi, za koje se i proizvodi. Tu ima svega, od hrane&pića do proizvoda za kuću i kozmetike. Nije to bog zna kakva ponuda i uglavnom svi bežimo od njihovih preparata za ličnu negu, smatrajući da su teška hemija i nedovoljno kvalitetni kada su tako jeftini :)
I ni ja nisam izuzetak, ali sam u jednoj velikoj kupovini za kuću u kolica stavila i ovaj skidač laka jer sam smatrala da tu nemam šta da izgubim. Pakovanje je malo i jeftino, pa mi neće biti žao i ako uopšte ne bude valjalo.


Ovaj skidač laka dolazi u jednostavnom plastičnom pakovanju i sadrži 70 ml proizvoda. Košta manje od 100 dinara, može se kupiti u Idei i Rodi, ali i online. Zeleno pakovanje koje sam ja odabrala je bez acetona, dok posoji i verzija sa acetonom. Dugi niz godina sam koristila Avonov skidač i jedino ga mogu sa njim upoređivati jer se ne sećam života bez tog skidača :)
K Plus je odličan i bolji od Avonovog. Brže skine lak, definitivno, i ne treba mu dodatno nanošenje i ponavljanje, čak i za crveni lak ;)
Miris mu nije jak i nepodnošljiv za skidač a isušivanje nokta nije neočikivano loše i nešto što bilo koja kremica ne može da vrati u normalu. Ja sam definitivno zadovoljna i ponoviću kupovinu.


Proizvođač obećava čišćenje, negu i jačanje noktiju. Moji nokti već jesu jaki i nemam probleme sa njima, i ako ne mogu da tvrdim da ih neguje i jača, ono bar mogu da potrvrdim da im nije naštetio. Tačno je da ne ostavlja bele tragove a što se kožice oko noktiju tiče, sa tim imam problema već mesecima, i tu sigurno nisam očekivala da mi jedan skidač laka pomogne!


Što se sastava tiče, osim regularnih hemija, dobro je to što sadrži ulje slatkog badema, ricinusovo ulje i proteine iz pšenice, da bi, koliko toliko, negovao nokte.

DA LI KUPUJETE KOZMETIKU IZ HIPERMARKETA I DA LI STE PROBALI K PLUS OLEA PROIZVODE?

Podelite:

6 komentara

  1. Nisam probala ovaj aceton, ali nemam problema sa tim da aceton, pastu za zube, nekad cak i kupku kupim u hipermarketu. Cesto znaju da budu na akciji sto je super. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ni znala da K plus ima aceton ali svakako je super kaa ga uzmemo na akciji :D

    ОдговориИзбриши
  3. U moru acetona kooje sam probala ovaj je bio sasvim ok, a najbolji su mi Essence odstranjivači jer lijepo miriše posebno roza verzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zvuči neverovatno, ali ja nikad ništa nisam probala od Essenca! :D

      Избриши